Liam Payne Pov.
Ik kijk even naar de muur van Estelle haar kamer, ze had me vertelt over die kus en dat boek. Het was echt een hele gemene streek van Harry. Ik gaap even en loop dan naar beneden en kijk even naar Estelle die met haar laptop op schoot op de bank zit bij de openhaard met een kop dampende thee "Lukt het een beetje?" Ze knikt eventjes "Ja hoor ik ben even een verslag aan het typen voor college" ze rekt zich even uit en legt haar laptop op het koffietafeltje en pakt haar kopje "kom" ze klopt even kort naast zich. Ik ga naast haar zitten en glimlach even. "Hoe ver ben je met je nieuwe verhaal?" "Uhm niet heel ver aangezien ik niet echt inspiratie heb en ik echt dat verslag moet maken" ik knik even en kijk naar haar ogen, ze zijn zo mooi. Ik leg mijn hand op haar wang en ik zoen haar.
Ik hoor een kuchje en laat Estelle haar lippen los "Ik uh moet naar boven" ze pakt haar spullen en loopt weg "Ze wilt je nog steeds niet" grijnst Harry "sinds ik haar gekust heb hoeft ze je niet meer" "ik heb haar tenminste voor het laast gedaan" ik grijns terug naar Harry en sta op "En jij hebt al een tijdje niet aan dr gezeten" ik geef hem een schouder klopje en loop naar mijn kamer toe, het was waar. Ik had seks gehad met Estelle we waren beide beetje dronken maar ach.
Ik vind Estelle echt een heel leuk meisje maar ze houd van Harrt en dat kan ik niet veranderen. Maar ik kan hier tot nu aan toe wel van genieten een beetje.
JE LEEST
Spaces Between Us - One Direction
FanfictionDeel 1: Locked Away - One Direction Deel 2: Spaces Between Us - One Direction