73

30 2 1
                                    

Louis Tomlinson pov
"Okay, heeft iedereen de brief gekregen?" vraag ik en kijk de jongens vragend aan. "Uhm... Logan is nog onderweg met die van Liam." antwoordt Josh. "Owh en de brief voor Skye heb ik nog." zegt Cisco die een envelop omhoog houdt. "Wat waarom?" vraag ik. "Ze was niet in haar appartement, volgens de man die het beheerde is ze zo'n drie, vier weken geleden weggegaan. Ze heeft geen adres achter gelaten." antwoordt Cisco. "Owh nee." mompel ik.
"Lou, weet je niet waar ze woont? Misschien kunnen we de brief daar heen sturen?" stelt Josh voor.
"Niet precies meer, maar ik kan het wel opzoeken." zeg ik en pak mijn laptop waarna ik het een en ander opzoek.
"Zo de brieven zijn afgeleverd!" zegt Logan die een beetje buiten adem de kamer in gerend komt.
"Owh kijk, hier is het adres." zeg ik en wijs naar het adres wat op het scherm van mijn laptop staat afgebeeld.
"Okay, dat is dan..." Cisco pakt snel een pen en schrijft het adres op de envelop, hij plakt er snel een postzegel op.
"Ik breng hem naar de brievenbus." zegt Cisco die naar buiten rent.
"Okay, als het goed is heeft de brief dan morgen. Tenminste als ze thuis is, maar anders kunnen haar ouders het bericht wel door geven." mompel ik en adem diep in.
"Owh trouwens, onze opdracht is goedgekeurd, we krijgen zelf die twee drie maanden vrij om onze opdracht goed uit te voeren. Dat word dus dag en nacht naar de camera beelden kijken!" zegt Dan.
"Nu je het zo zegt, moeten we anders morgen na college de camera's installeren?" stelt John voor. "Klinkt goed!" zegt Logan.
"Bedankt Louis, dat je ons zo helpt." zegt Josh die een kus op mijn wang drukt. "Geen probleem. Als het plan echt werkt, red het misschien ook nog een vriendschap." zeg ik en glimlach zacht.

Spaces Between Us - One DirectionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu