Zayn Malik pov
"Hey Skye, als je dit bericht hoort bel je me dan even terug? Ik zou graag iets met je af willen spreken." Ik spreek snel een kort berichtje in voordat ik op hang.
Ik zucht even. "Wat zou ze doen? Misschien staat haar telefoon wel uit of is ze even snel weg en heeft ze hem niet bij haar. Ik bel haar zo wel weer even." mompel ik tegen mezelf en haal een hand door mijn haren. Ik loop naar de keuken waar ik een kop koffie voor mezelf zet, ik pak er ook een koekje bij want ik heb ook best wel zin in wat. Als ik dat op heb pak mijn telefoon en stuur een berichtje naar Skye. -Hey waar zit je? Heb je zin om iets af te spreken?- ik verstuur het berichtje en stop mijn telefoon weer in mijn broekzak en loop de keuken uit. "Wat kan ik eens gaan doen?" vraag ik mezelf hardop af en kijk even rond. "Een wandeling? Misschien kom ik Skye nog tegen." antwoord ik op mijn eigen vraag en pak mijn jas waarna ik naar buiten ga.
Buiten adem ik de frisse lucht diep in. Het is niet heel warm en het regent ook wel een beetje, maar op dit moment vind ik het wel fijn.
Ik voel mijn telefoon trillen, meteen pak ik hem uit mijn zak in de hoop dat het een bericht van Skye is, maar helaas. Het is een berichtje van James. Ik zucht en klik het weg, zonder het berichtje te lezen stop ik mijn telefoon weer weg. "Waar zit Skye?"
JE LEEST
Spaces Between Us - One Direction
FanfictieDeel 1: Locked Away - One Direction Deel 2: Spaces Between Us - One Direction