10

67 3 0
                                    

Estelle Eyre Pov
"Estelle ga je mee feesten?" Camille kijkt me aan. Ik kijk op van mijn bureau en doe mijn bril af "Nee dankje" "Estelle kom gewoon een keer van die luie kont en doe wat met de jongens op het feestje" ik rol met mijn ogen "Camille ik heb Harry en dat wil ik graag zo houden" "Wat jij wilt als je je bedenkt hier heb je het adres" ze legt een briefje op de salon tafel en loopt het appartement uit. Ik zucht en doe mijn bril weer op, ik leb mijn leer boeken aan de kant en ik loop mijn kamer in, het was een gezellig appartementje er waren twee kamertjes waarvan een vlakbij de deur met een glazenwand dus je zo naar binnen kon kijken daar sliep Camille. Ik sliep in een kamer met normale wanden en had meer privacy. Er was ook een kleine badkamer en een kleine keuken inclusief eet tafel en alles. Er was ook een normale woonkamer en daar stonden twee bureau's waar van een de mijne is. Ik pak mijn mobiel en gaap even, ik had totaal geen zin om op stap te gaan. Ik doe mijn bril weer af en wrijf in mijn ogen, ik loop de badkamer in en pak een handdoek uit het kastje. Ik neem een lekkere warme douche en glimlach.
Ik stap onder de douche weg en droog me af. Ik trek een warme trui aan en een zwarte skinny jeans en ik doe sokken en mijn witte all stars aan. Ik doe mijn haar in een slordige knot en zet mijn bril op. Ik pak mijn jas en mijn portemonne, dan maar even koffie drinken. Ik rek me even uit en loop naar het café wat hier op de campus zit. Ik ga aan een tafeltje zitten "Hoe kan ik u helpen?" een meisje kijkt me vriendelijk aan en houd pen en papier vast "Doe voor mij maar een warme chocomelk" ze knikt, ze zat volgens mij bij mij tijdens Engels lessen volgens mij heette ze iets van Felicia. Ze komt terug met een kopje waar warme damp van af komt "Alstjeblieft, Estelle toch? We zitten bij elkaar met Engels" ik knik "Ik dacht al dat ik je herkende" glimlach ik "Ik had je bijna niet herkend met die bril" glimlacht ze "Nee ik draag meestal ook lenzen maar heel soms doe ik dat ook niet" ik grinnik en sla mijn handen om mijn warme kopje "Is het goed als ik zo bij je aanschuif ik ben bijna klaar" ik knik "Ja is goed" ik schenk haar een glimlach en Felicia loopt weer weg. Ik neem een slokje van het warme drinken en ik voel het omlaag glijden. Het was best koud voor deze tijd van het jaar en het was over een paar maanden bijna herfst moet je na gaan. Ik word wakker geschud door een vriendelijke stem van Felicia "Hey" glimlach ik "Hey, ik had een vraagje" ik knik "Vraag maar" "Snap jij wat we voor dat opstel moeten doen?"  ze grinnik "Een beetje laat ik het zo zeggen" ik lach zachtjes. Felicia glimlacht even "Ik snapte het totaal niet wat hij uitlegde" "dat snapte niemand Felicia" grinnik ik. Ik zet mijn lege kopje neer "Zal ik je naar je appartementje brengen?" Felicia knikt "Dankje" ik leg wat geld neer en sta op. "Ik wist niet dat je hier werkte" ik steek mijn handen in mijn jaszakken "Dat doe ik alleen s' avonds" glimlacht ze, ik knik "Heb jij een vriendje Estelle" ik knik en krijg een blos op mijn wang "Oeh vertel eens over hem" "Hij heet Harry en is de leukste en knapste jongen die ik ooit ontmoet heb" glimlach ik "Ahw dat is lief, ik heb gehoord dat je bent aangenomen bij de cheerleaders" ik knik weer, wat een kwebbelkont zeg "Ja ik doe het van kleins af aan al dus dit is gewoon een soort passie" "Ja ik doe aan basket bal maar ja daar ben ik onderhand mee gestopt ik was meer ballenmagneet dan dat ik raak gooide" "arme jij" ze knikt even.
Na dat ik Felicia heb afgezet loop ik naar mijn eigen appartement, ze is heel aardig maar ze kan echt heel veel praten man. Ik steek de sleutel in het slot en ik loop naar binnen, ik doe de deur dicht en hang mijn jas op. Ik gaap en kijk op de klok half zes lekker vroeg. Ik loop door naar mijn kamer en trek mijn pyjama aan. Ik ga lekker slapen. Ik ga in bed liggen en sluit mijn ogen.

Spaces Between Us - One DirectionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu