Louis Tomlinson pov
"Hey Connor, wat ben je aan het leren?" vraag ik als ik mijn kamergenoot met een boek open op zijn bed zie zitten. "Ik heb heb gehoord dat we aan het einde van het tweede semester alle formules moeten weten en we er een toets over krijgen. Wil ik daar voor slagen moet ik nu echt wel bezig met het leren ervan." zegt Connor die even op kijkt van zijn boek maar zich eigenlijk meteen al weer op zijn boek richt.
"Je bedoelt: vgem = Δx/Δt en |q·Urem|= Efoton - Euittree en dat soort dingen?" vraag ik en leg mij tas op mijn bed neer. "Hoe ken je dat allemaal uit je hoofd. Gast je bent gewoon een genius!" roept Connor die me verbaasd aan kijkt.
"Gast, die formules zijn zo simpel." zeg ik en kijk zijn kant even op.
"Heb jij een fotografisch geheugen ofzo?" vraagt Connor. "Nee, maar ik onthoud dingen wel snel. Het is maar net hoe je alles in plant." zeg ik. Ik pak het fotolijstje uit mijn rugtas en zet hem op het nachtkastje.
"Auwh heb je die van Josh gekregen?" vraagt Connor die besluit zijn boek maar aan de kant te leggen.
"Ja, lief he?" vraag ik en kijk naar de foto.
"Zoiets krijg ik dus nooit van Natasha." zegt Connor. "Geef haar eens een cadeau, dat vind ze vast leuk." zeg ik. "Hey Lou, das een goed idee. Ga ik doen. Bedankt gast." zegt Connor die van zijn bed opstaat en naar de deur loopt. "Wat ga je doen?" vraag ik en trek mijn wenkbrauw op. "Een cadeau voor Natasha kopen." zegt Connor die de deur achter zich dicht gooit. "Owh wat een romanticus." mompel ik en lach even in mezelf.
Ik loop naar mijn bureau en ga op de bureau stoel ervoor zitten. Ik pak een pen en een schriftje en begin wat op te schrijven.
JE LEEST
Spaces Between Us - One Direction
FanfictieDeel 1: Locked Away - One Direction Deel 2: Spaces Between Us - One Direction