127

27 2 0
                                    

Jenny Reid pov
"Jenny, je wou me spreken?" vraagt Estelle die de woonkamer inloopt. "Niet alleen jou." antwoord ik. Estelle draait zich om en ziet dan ook Skye die in de deur opening staat.
"Alsjeblieft, we moeten echt even met zijn drieën praten." zeg ik. Estelle en Skye gaan zitten en kijken me beide aan.
"Ik heb gehoord dat het weer goed gaat tussen jullie en Harry en Zayn." zeg ik en glimlach even. "Ik heb hem zo gemist." zegt Estelle. "Ik ben blij dat hij nog steeds van me houd."
"Estelle, hij heeft altijd al van je gehouden." zegt Skye. Estelle glimlacht.
"Maar tussen jou en Zayn dan? Wat is er gebeurd?" vraagt Estelle. "Ik heb hem vertelt waarom ik weg was en ik besefte dat ik hem heel erg gemist heb." antwoordt Skye.
"Jullie zijn echt gemaakt voor elkaar." zeg ik. "En Niall en jij dan? Jullie waren zo schattig samen." zegt Estelle.
"Het gaat nu enigsinds weer goed tussen ons. Ik weet niet precies hoe het nu zit, maar volgens mij wel goed." antwoord ik.
"Ik heb dit echt gemist, de gesprekken die we samen altijd hadden." zeg ik als we na een tijdje nog steeds gezellig aan het praten zijn.
"Ik ook, ik houd van jullie." zegt Estelle die Skye en mij in een groepsknuffel trekt.

Spaces Between Us - One DirectionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu