57

32 2 0
                                    

Niall Horan Pov.
Ik zoen Romy weer. Ik glimlach en kijk haar aan. Ik haal een hand door mijn haar en stap uit bed. Ik pak een handdoek "Ik ga even douchen" "Is goed handsome" Romy glimlacht en ik loop naar de badkamer. Ik draai de deur op slot en loop de douche in, ik zet hem aan en trek mijn onderbroek uit. Ik had spijt dat ik geslapen heb met Romy maar goed. Jenny heeft het vast ook met die Grant gedaan. Ik stap onder de douche en voel de tranen komen, ik bijt op mijn lip en ga zitten. Ik veeg de tranen weg maar ze blijven maar komen. Ik wrijf in mijn ogen en snik "Hey Niall alles oke daar?" Ik hoor een klopje "Ja alles is oke!" Ik sta op en spoel mijn haren af.
Ik loop naar Romy en druk een kus op haar lippen "Zullen we vanavond uit eten gaan?" Romy knikt "Klinkt lekker" glimlacht ze, ik druk nog een kus op haar lippen "Dan heb ik vanavond ook wat voor je" glimlach ik "Oh wat?" "Zie je vanavond Romy" glimlach ik ik druk een kus op haar wang "Ik ga wat met Ethan en Grayson doen" "Is goed ik wacht hier op je" glimlacht ze "Hier heb je de reserve sleutel als je nog weg wilt gaan dan kan je terug naar binnen" ik glimlach, Romy knikt en glimlacht. Ik loop naar buiten en loop naar Ethan en Grayson "Hey" glimlach ik "Hoe was het vannacht met Romy?" "Wel oke" ik glimlach. "Het spijt me van Jenny man" "het geeft niet ik moet haar nu gewoon vergeten" Ethan knikt, Grayson geeft me een knuffel. "Heb je nog genoeg condooms voor jou en Romy?" Hij lacht even "Gast" ik lach.

Spaces Between Us - One DirectionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu