Liam Payne Pov.
Ik pak mijn spullen en loop naar de taxi die voor het huis staat. Ik glimlach naar die jongen en hij pakt mijn koffers en zet ze in de kofferbak "We hebben een best lange rit te gaan vanaf hier dus maak het je gemakkelijk" ik knik en stap in. Ik kijk even naar buiten en de jongen stapt in, hij is best jong. Ik gaap even en sluit mijn ogen. Ik val in slaap.
Ik schrik wakker als de auto stil staat "Sorry we hebben autopech ik ga even iemand bellen" ik knik en stap uit. Ik ga langs de kant zitten en kijk toe hoe die jongen met iemand belt, hij neemt naast me plaats en kijkt me aan "Hij komt er aan" ik knik en pak mijn rugzak. Ik haal de zak chips eruit en houd hem voor de jongen zijn neus "Dankje" hij glimlacht en pakt wat.
Na ruim een half uur te hebben gewacht stopt er een auto. De andere jongen loopt naar mijn taxi chauffeur en ze begroeten elkaar. De jongen kijkt naar de auto en na 20 minuten is ie klaar met kijken "Dit fixen we zo wel laat de auto hier maar even staan ik blijf hier bij de auto neem mijn auto maar" mijn chauffeur knikt ik zeg het zo want ik weet zijn naam niet. Hij zet mijn spullen in de andere auto en ik sta op en stap in. De jongen rijd weg en nu moeten we nog een stukje rijden.
We komen aan bij een mooi groot huis "Zo dit is groot" de jongen knikt en pakt mijn spullen. Ik bewonder het huis.
JE LEEST
Spaces Between Us - One Direction
FanfictieDeel 1: Locked Away - One Direction Deel 2: Spaces Between Us - One Direction