111

28 1 2
                                    

Harry Styles pov
"Harry hoe kan je nou een gevecht met Niall beginnen?" vraagt Louis die de woonkamer ingelopen komt. Ik zucht even en rol mijn ogen. "Hij kwam op mij af." antwoord ik. "Dan hoef je hem nog niet te slaan." zegt Louis. "Hij was degene die mij als eerste sloeg." zeg ik en kijk boos naar Louis. "Maar natuurlijk geloof je me niet, want niemand in dit huis gelooft mij." zeg ik en sta op van de bank waar ik op zat.
"Het verbaasd je dat niemand je gelooft?" vraagt Louis. "Louis ik zit niet te wachten op een soort speech van jou okay." zeg ik en loop de woonkamer uit.
Toen ik Jenny zoende ging er een raar gevoel door me heen. Iets wat ik eigenlijk nog nooit gevoeld heb.
Het leek wel alsof er opeens een stroom van schuldgevoel door me heen ging.
Ik word uit mijn gedachten geschud doordat er iemand tegen me aan botst. "Owh Sorry." mompelt Estelle die snel verder loopt. "Wacht Estelle." zeg ik en draai me naar haar om. Estelle blijft staan en kijkt even over haar schouder. "Wat is er?" vraagt ze.
Opeens heb ik geen idee meer wat ik wou zeggen. Ik schud lichtjes mijn hoofd.
"Laat maar." mompel ik en loop snel weg. Ik hoor Estelle nog net okay mompelen voordat ik mijn kamer in loop en de deur achter me dicht trek.
"Okay Harry wat is er mis met jou, serieus." mompel ik en haal een hand door mijn haren.
"Je hebt Jenny altijd al leuk gevonden, waarom dan nu niet?" vraag ik en kijk op, een zucht verlaat mijn mond.
"Omdat Estelle gewoon veel beter bij je past." ik schrik en kijk op zij. Skye staat in de deur opening. "Oh my... Je liet me schrikken." mompel ik.
Skye glimlacht zacht. "Je moet gewoon met haar gaan praten, ze mist jou ook." zegt Skye.
"Owh en zoenen met een van haar beste vriendinnen... Daar krijg je haar niet mee terug." zegt Skye nog voordat ze mijn kamer weer verlaat.

Spaces Between Us - One DirectionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu