19

28 3 0
                                    

Harry Styles pov
Ik open de kraan en maak een kommetje van mijn handen waar ik het water in laat lopen, als het bijna overstroomt gooi ik het water in mijn gezicht. Ik doe hetzelfde nog een keer voordat ik een handdoek van het haakje pak en mijn gezicht afdroog.
Ik haal een hand door mijn haren terwijl ik de badkamer uit loop en op mijn bed neer plof. Ik was in de war.
Na die zoen met Ariana was ze al weer weg gegaan. Ik had zo'n raar gevoel, eigenlijk was het niet een gevoel. Het was een mix van zowat alle gevoelens die er staan.
Het voelde fijn, maar tegelijkertijd was ik ook boos, boos op mezelf. Ik had ook een schuld gevoel terwijl er ook een klein stroompje angst door me heen ging.
Laten we het erop houden dat het nogal verwarrend is.
"Gozer ik heb gehoord dat je die cheerleader hebt gedumpt!" Troy komt naar me toe gelopen. "Waar heb je het over?" vraag ik met opgetrokken wenkbrauw.
"Iedereen heeft het over de zoen van jou en Ariana." zegt Troy. "Het is goed van je dat je toch bent gegaan." zegt Troy die me een schouder klopje geeft. Ik kijk hem raar aan.
"En?" vraagt Troy. "Wat en?" vraag ik. "Hoe goed kon ze zoenen?" vraagt Troy.
Ik denk even na. "Echt heel goed." geef ik heerlijk toe.
"Ik wist het wel!" roept Troy, die wat mij betreft iets te vrolijk is.
"Ik ga even een korte wandeling maken, als je het niet heel erg vindt." zeg ik en sta op van mijn bed. Ik pak mijn jas trek hem aan en loop het appartement uit.
Even mijn gedachten op een rijtje zetten.

Spaces Between Us - One DirectionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu