Jenny Reid pov
"Jen, kan even met je praten?" Grant komt naar me toe gelopen. "Ja tuurlijk." zeg ik en glimlach zacht. "Gaat het wel goed met je Jen?" vraagt Grant die me bezorgd aan kijkt.
"Het gaat wel, een beetje. Maar ik zal je er niet mee storen." zeg ik. "Nee vertel maar." zegt Grant. "Ik heb gezien dat Niall naar je toe is gegaan en met je is gaan 'praten'." ik zucht diep. "Hij denkt serieus nog steeds dat jij me leuk vind. Dat is toch ongelofelijk. Ik bedoel we zijn duidelijk gewoon hele goede vrienden." zeg ik en haal een hand door mijn haren.
"Ik had het hem ook wel willen vertellen, maar naar mij luistert hij toch niet." zegt Grant. "Naar mij nog minder."
"Hebben jullie nog steeds ruzie?" vraagt Grant na een korte stilte. Ik knik. "Het word met de dag erger."
"Maar vertel wat je mij wou vertellen." zeg ik als ik me herinner dat hij hier niet kwam om naar mijn 'problemen' te luisteren.
"Owh ja, ik ben, nou ben, ik denk dat ik. Hoe zeg je dat? Ik denk dat ik... Verliefd ben." zegt Grant. "Echt?!" roep ik blij uit en trek hem in een knuffel. "Wat een leuk nieuws! Wie is de gelukkige?" vraag ik.
"Ze heet Iris West, ze is echt heel erg leuk. Maar ik weet niet of ze mij wel ziet staan." dat laatste komt er mompelend uit. "Hoe bedoel je? Natuurlijk ziet ze je wel staan. Je bent toch hartstikke leuk?!" vraag ik. Grant glimlacht. "Bedankt Jen, je weet me altijd op te vrolijken." zegt Grant. "Geen probleem, daar ben ik je vriendin toch voor." zeg ik en geef hem nog een knuffel.
"Goed, ik moet gaan. Joy had vandaag weer een date met Cameron, ik moet haar maar eens gaan uihoren." zeg ik en geef Grant een kusje op zijn wang waarna ik weg loop.
JE LEEST
Spaces Between Us - One Direction
FanfictionDeel 1: Locked Away - One Direction Deel 2: Spaces Between Us - One Direction