72

28 2 0
                                    

Zayn Malik pov
Ik zucht eens diep en leg de laatste tekening neer. Ik heb alle tekeningen die ik de afgelopen dagen van Skye heb gemaakt op de grond van mijn kamer neer gelegd. En geloof me dat zijn nogal veel tekeningen. Mijn hele vloer ik bedekt met papier. Ik zucht nog eens.
"Wow Zayn, wat is hier gebeurd?" vraagt James die in de deur opening staat.
"Omg, zijn dat allemaal tekeningen van Skye? Je moet wel echt heel erg gek op haar zijn, dit zijn zeker dertig tekeningen!"  zegt James.
Ik glimlach zwak. "Uhm... Ik wou eigenlijk vragen of je mee wou naar een feestje maar ik denk dat je het daarvoor iets te druk hebt." zegt James die al weer verdwijnt. Ik begin maar weer met het opruimen van alle tekeningen. Ik leg de stapel op mijn bureau neer. Dan valt mijn blik op de crème-kleurige envelop die ik op mijn bureau neer gelegd had. Ik heb geen idee van wie hij zou moeten zijn. Maar ik had nog niet zo veel zin om hem te openen.
"Het moet toch maar, misschien is het wel belangrijk." mompel ik en pak de envelop ik scheur hem open en pak de brief.
"Reünie?" mompel ik en lees verder. "Volgende week vrijdag avond tot zondag avond. Neem voldoende kleding mee..." lees ik hardop voor. "Okay serieus wat voor een reünie is dit?" mompel ik en lees weer verder.
"Maar wacht even, als het van het examen jaar is... Dan is Skye er ook!" zeg ik en glimlach even.
Ik leg de brief neer en loop naar de keuken waar ik een glas water pak.
"Misschien niet zo'n slecht idee, zo'n reünie. Een probleem, ik denk dat de rest er ook zou zijn en daar zit ik eerlijk gezegd niet bepaald op te wachten." mompel ik en drink mijn glas water leeg. Ik zet het glas op het aanrecht en loop naar de woonkamer waar ik op de bank ga zitten.

Spaces Between Us - One DirectionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu