76

29 2 0
                                    

Estelle Eyre Pov.
Ik pak mijn weekend tas en stop daar t-shirts broeken en van alles in. Ik pak ook pyjama's in. Ik kijk even rond, wat zou er nog meer kunnen worden mee genomen? Ik zucht even. Estelle wat doe je je hebt nog ruim een paar dagen voor je je tas in kan pakken. Ik zucht en trek mijn jas dan maar aan. Ik loop naar buiten en voel diep in mijn zakken. Ik pak een sigaret en steek hem op, ik was gestopt voor Harry maar ja die heb ik nu niet meer dus ja wat heeft stoppen dan voor zin? Misschien kan ik ook een kleine tattoo zetten om het hoofdstuk af te sluiten? Ik blaas de rook even uit en gooi mijn sigaret dan op de grond waar ik hem uit doe. Ik kijk even rond en pak dan mijn mobiel. Ik kijk even of er een dichtsbijzijnde tattoo shop is.
Ik maak aanstalte om weg te gaan en Camille komt aangelopen "Hey Es wat ga je doen?" "Ik kom zo weer terug hoor even tijd voor me alleen" Camille knikt even en glimlacht. Ik loop weg en loop richting de shop. Ik kijk even rond en loop naar binnen.
Ik kijk de man aan "Wat wil je" ik glimlach even "Een hartje op mijn middel vinger aan de zijkant" ik wijs de plek aan en de man glimlacht even en knikt dan "ingekleurd?" Ik schud mijn hoofd "oke loop maar mee" ik loop met die man mee en ga in de stoel zitten die hij me aanwijst. Ik leg mijn hand neer.
Na een paar minuten is het hartje klaar en ik glimlach naar het resultaat "€20,- alstublieft" ik geef hem een briefje van twintig waarna ik de winkel uitloop van dat de gel er nog even op moet blijven voor een dag of 2. Ik loop terug naar huis.

Spaces Between Us - One DirectionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu