93

29 2 0
                                    

Skye McClain pov
Ik zet mijn koptelefoon op en zet mijn muziek aan. Mijn telefoon stop ik in mijn broekzak en loop dan mijn kamer uit.
Er is veel gebeurd in de tijd dat ik weg was, ik wist niet dat iedereen zoveel ruzie had. Zelfs Estelle en Jenny hebben ruzie terwijl die juist eerst zo Close waren.
Ik loop door het huis heen. Op een geven moment kom ik bij een trap die naar beneden lijd. Ik loop de trap af, halverwege is er stopt de trap even en is er een deur.
"Okay, wat ga ik doen, met de rest van de trap mee naar benden of deze deur in?" mompel ik ik besluit uiteindelijk om de kamer in te gaan aangezien ik best nieuwsgierig ben naar wat er is.
Ik open de deur en zie allemaal sport apparaten. "Serieus, ze hebben een soort sportschool in dit huis." zeg ik iet wat verbaasd.
Ik loop snel de kamer weer uit en volg dan de trap naar benden waar ik uitkom in de kelder, nou ja het is meer een soort bar uit de jaren 60.
Het zit er best mooi uit.
Na even rondgekeken te hebben loop ik weer naar boven.
Mijn muziek staat zo hard dat ik niet mee krijg wat er om me heen gebeurd. Ik ga in de woonkamer op de bank zitten. Volgens mij was iedereen uiteindelijk van de eettafel weg gelopen. Het zal me niks verbazen als alle veize borden er nu nog staan.

Spaces Between Us - One DirectionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu