123

28 2 0
                                    

Jenny Reid pov
"Waarom deed hij dat?" vraag ik en kijk Louis verbaasd aan. "Ik weet het niet, maar wees niet boos op hem. Hij heeft jullie nu juist nodig." zegt Louis. Ik glimlach. "Waarom lach je zo?" vraagt Louis. "Sorry. Maar je bent gewoon zo lief, voor iedereen. Zelfs na alles wat Harry je heeft aangedaan. Je bent echt een hele goede vriend." zegt ik en geef Louis een knuffel. "Hey Lou, gaat het nu weer?" vraagt Niall die de woonkamer ingelopen komt. "Owh hey Jenny." mompelt hij als hij mij opmerkt. "Ja het gaat wel. Het was gewoon een bloed neus." antwoordt Louis.
"Ik heb even met Liam gepraat." begint Niall die op de bank tegen over ons gaat zitten. "Het is duidkeijker dat hij echt boos op Harry is."
"Maar dat hoeft helemaal niet." zegt Louis. "Lou, hij is boos omdat Harry een boek van Estelle heeft verwijderd, omdat het over ging of zoiets." zeg ik. "Owh... Maar waarom is Liam dan boos?" vraagt Louis die er duidelijk niet zoveel van begrijpt. "Dat is toch duidelijk." zegt Niall. "Liam is nog steeds verliefd op Estelle, dat kan niet anders."
"Das waar." zegt Louis. "Nu we het er zo over hebben. Hoe gaat het tussen jullie?" vraagt Louis die Niall en mij even aan kijkt. "Goed, goed." zeg ik, maar ik durf Niall niet aan te kijken. We maakten geen ruzie meer, maar echt praten deden we ook niet. "Als vrienden of..?" vraagt Louis. "Als mensen die bijna niet meer met elkaar praten." mompel ik.
"Ik hoor dat jullie dus nog al wat te bespreken hebben. Want serieus, het heeft echt niet zo tussen jullie moeten lopen. Jullie zijn gemaakt voor elkaar, dus alsjeblieft maak het goed want ik houd dit niet meer uit." zegt Louis die opstaat en dan de kamer uit loopt.
"Dus..." mompel ik. "Weet je, Louis heeft gelijk. Die ruzie is echt stom. Ik had niet zo jaloers moeten reageren en je wat meer moeten vertrouwen." zegt Niall. "Het is niet alleen jou schuld." zeg ik. Niall en ik staan tegelijkertijd op.
"Ik houd van je." zegt Niall die dan zijn lippen op de mijne drukt.

Spaces Between Us - One DirectionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu