132

22 1 0
                                    

Skye McClain pov
Het is stil aan tafel, iedereen eet zijn eten op. Maar om eerlijk te zijn geeft het me een beetje een ongemakkelijk gevoel. Ik kijk op, recht in Zayn zijn ogen en glimlach zacht.
"Dus... Nog iets gedaan vandaag?" vraagt Jenny vanuit het niets. Iedereen kijkt haar raar aan. Ik moet er eerlijk gezegd best wel om lachen.
"Ben je nu serieus?" vraagt Liam. Jenny haalt haar schouders op. "De stilte moest gewoon even onderbroken worden." antwoordt Jenny wanneer ze een hap macaroni naar binnen werkt. "Ik heb niks met jullir te delen." zegt Liam zacht, maar wel hoorbaar, waarna hij weer verder gaat met zijn eten.
"Waarom ben je de hele tijd zo boos, even serieus. Ik snap dat het kut is dat het meisje die je leuk vind iemand anders heeft gekozen, maar kan je niet gewoon blij zijn voor je vrienden?" vraag ik, een beetje geërgerd. Liam is echt heel chagrijnig sinds Harry en Estelle weer iets hebben en het begint echt te irriteren.
"Vrienden? Niemand van jullie zijn mijn vrienden. Niemand." zegt Liam die opstaat en weg wilt lopen. "Liam." zegt Estelle met een zucht. Liam blijft even staan, maar Estelle zegt verder niks waardoor Liam de keuken uitloopt.
"Nou dat ging soepel." zegt Niall. "Ik voel me echt schuldig tegen over hem." zegt Estelle. "Schuldig? Ben je soms het deel vergeten waar hij jou heeft gezoend en dat soort dingen, zonder dat je het wou?" vraagt Harry die Estelle aan kijkt. "Harry, je snapt wat ik bedoel."
"Zullen we het over een leuk onderwerp hebben? Iets waar we niet allemaal ruzie van krijgen?" vraagt Zayn. "Wat stel je voor?" vraagt Louis. "Geen idee, maar gewoon iets..." mompelt Zayn
"Ik vraag me af wie zijn idee het wat om ons hier op te sluiten, ik bedoel het moet wel iemand zijn geweest die ons kent, die weet dat we in de school vast hebben gezeten." zeg ik en kijk de rest aan. Aan Louis zijn blik kan ik zien dat hij meer weet.

Spaces Between Us - One DirectionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu