Zayn Malik pov
"Hey Zayn! Wat ben je aan het doen?" vraagt James, hij komt achter me staan en kijkt over mijn schouder mee naar wat ik aan het doen ben. "Ik ben aan het tekenen." zeg ik. "Cool, wat is het?" vraagt James. "Een draak. Kan je dat niet zien?" vraag ik. "Geef eens." James pakt het papier van mijn bureau en bekijkt het goed.
"Owh ja nu zie ik het." zegt James. "Mag ik hem terug? Ik wil over deze namelijk geen koffie." zeg ik en pak de tekening terug. "Dat ging per ongeluk. Het was niet de bedoeling okay." zegt James. Ik lach even. "Ik weet het, het is niet erg, nu is hij juist mooi. Ik moet alleen nog wel het een ander aan passen maar dat komt goed." zeg ik. Ik berg mijn papier op. "Zeg Zayn, heb je zin om vanavond mee te gaan naar een feestje?" vraagt James. "Een feestje?" vraag ik met opgetrokken wenkbrauw. "Ja dat is toch leuk?" vraagt James. "Ik wou eigenlijk Skye even opzoeken." antwoord ik en sta op van mijn stoel waarna ik naar de keuken loop en een glas water pak. "Gast, dat je haar een dag niet ziet is echt geen ramp!" zegt James. "Ik-" "Toe Zayn ga gewoon even mee." zegt James. "Okay, Okay. Ik ga mee." zucht ik uiteindelijk.
"Yes!" zegt James. "We gaan over een uurtje." zegt James die de keuken uit loopt. Ik zucht weer en haal een hand door mijn haar. "Hij heeft gelijk, ik ga morgen wel naar haar toe." mompel ik en drink mijn glas water leeg. "Dan moet ik me maar alvast gaan omkleden." zeg ik tegen mezelf en loop weer naar mijn kamer waar ik mijn kast deur open trek. "Mmmh, waarom blijft het altijd zo lastig om mijn kleding uit te zoeken?" mompel ik en kijk nog eens goed naar de kleding die ik heb.
JE LEEST
Spaces Between Us - One Direction
FanfictionDeel 1: Locked Away - One Direction Deel 2: Spaces Between Us - One Direction