Zayn Malik pov
"Waar blijft die taxi?" mompel ik en kijk even op mijn telefoon. "Hij had hier een kwartier geleden al moeten zijn." voeg ik er aan toe waarna ik weer even om me heen kijk.
Er komt een taxi aangereden die voor mij stopt. De chauffeur stapt uit. "Sorry dat ik zo laat ben. Ik stond in een file." zegt de jongen die mijn tas pakt en hem in de kofferbak legt.
"Het geeft niet." zeg ik en ga achter in zitten. De jongen gaat achter het stuur zitten en rijd weg.
"Heb je er een beetje zin in?" vraagt de jongen die me via de achteruit kijk spiegel even aan kijkt. Ik haal mijn schouder op. "Ik denk het." antwoord ik.
"Ik heb geen idee wat we gaan doen en zo." voeg ik er aan toe.
"Ik denk dat het wel gezellig word, al je oude vrienden terug zien. Het was toch een reünie waar je heen gaat?" vraagt de jongen. "Ja." antwoord ik knikkend.
Na een tijdje stopt de auto. Ik kijk op, een groot huis komt in mijn beeld.
De jongen stapt uit, gevolgd door mij. Ik kijk om me heen. "Wat is het hier mooi en rustig." mompel ik en glimlach zacht.
"Kom je mee naar binnen?" vraagt de jongen die met mijn tas al bij de voor deur staat.
"Ik kan mijn tas ook zelf mee nemen hoor." zeg ik en loop naar hem toe waarna ik mijn tas van hem aan pak.
Hij glimlacht even vriendelijk naar me. "Hier gaan we dan." mompel ik en zucht even diep voordat ik het huis in loop. Geen idee wat ik er van moet verwachten.
JE LEEST
Spaces Between Us - One Direction
FanfictionDeel 1: Locked Away - One Direction Deel 2: Spaces Between Us - One Direction