137

28 2 0
                                    

Liam Payne Pov.
Ik kijk naar Estelle en knuffel haar, ik begin te snikken. Estelle's armen voel ik om mij heen slaan en kijk haar aan "Ik heb dingen echt verpest tussen jou en mij en Harry" ik snik even "Liam het maakt me niet uit wat je doet je blijft altijd mijn beste vriend" ze glimlacht naar me "Je hoort niet te glimlachen naar mij Estelle, ik verdien jou niet" Estelle giechelt licht "Natuurlijk wel Liam je bent mijn aller beste vriend ik laat jou niet zo maar vallen" ze glimlacht "Ik kan proberen ook vrienden met jou te zijn en er niks meer achter te zoeken" ik glimlach zwak "Liam ik weet dat je het kan" ze knuffelt me en ik knuffel mee.
Ik loop naar Harry "Hazz?" Ik kijk hem aan en hij draait zich om "Liam" hij kijkt me verrassend aan "Alles oke?" Ik schud mijn hoofd "Wat is er?" "Ik mis je als vriend, Hazz ik wil weer vrienden zijn" Harry zijn glimlach wordt groter en groter zo ver dat kan "Liam ik heb je gemist man" Harry wikkelt zijn armen om mij heen en ik glimlach, deze mensen zijn te goed voor mij "Ahw" Estelle kijkt ons aan en je hoort een geluidje wat betekent dat er een foto is gemaakt "Sorry kon het niet laten" ze giechelt "Glad to have you back" glimlacht Harry.

Spaces Between Us - One DirectionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu