46

29 2 0
                                    

Liam Payne Pov.
Ik haal een hand door mijn haar en zucht even, Viper begon steeds gemener te doen terwijl ik gewoon alles probeerde om haar gelukkig te maken. Ik kijk naar mijn mobiel en app Viper -Hey ik heb 2 kaartjes voor een concert van je favoriete band- ik kijk even -Oeh mag ik de kaartjes dan neem ik een vriendin mee :)- ik bijt op mijn lip -Sure- ik zucht en pak de kaartjes. Ik hoor een klopje op de deur en loop er heen "Hey Viper" Ik geef de kaartjes "Dankje Li" Ze zwaait even en loopt weer weg. Dit kan ik toch niet accepteren? Of wel, ik pak mijn mobiel en app Louis -Hey Lou, ik had kaartjes voor Viper en mij (van een concert)alleen ze wilde de kaartjes voor haar en een vriendin en ik heb de kaartjes gegeven. Ik weet niet wat ik moet doen :$- ik zucht en kijk naar de muur. Wat kon het leven moeilijk zijn zeg. Ik sta op en loop de keuken in waar ik een koekje pak en mijn jas aan trek. Ik steek snel de sleutels in mijn jaszak en loop naar buiten. Frisse lucht zal me goed doen, hoop ik. Ik loop het parkje in en kijk naar de stelletjes die hier zitten. Ik loop snel vooruit en kijk even naar de kinderen die hier spelen met hun ouders, ik bijt op mijn lip en ga op een bankje zitten. Ik haal het dagboekje van Louis tevoorschijn en open het. Ik lees erin, wat was ik toen smoor op Estelle zeg.

Spaces Between Us - One DirectionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu