64

24 2 1
                                    

Niall Horan Pov.
Ik haal een hand door mijn haar en kijk even naar mijn boeken. Ik had eigenlijk helemaal geen zin om überhaupt nog naar college te gaan. Ik zucht en kijk even naar Ethan "Yo Niall alles wel oke?" Ik kijk op en schud mijn hoofd "Jenny blijft door mijn hoofd spoken" Ethan slaat mijn boek dicht "Je moet haar even gaan vergeten" "Ik ga niet weer drinken" Ethan schud zijn hoofd "I agree" hij trekt mij mee naar de woonkamer en zet de tv aan "Gewoon even een mannen avondje houden blijf hier ik ga nog even snel naar de supermarkt om wat eten en bier te halen" ik knik even. Ik ga op de bank zitten en kijk hoe Ethan we loopt.
Ik zet bakken klaar voor de chips en popcorn die Ethan gehaald heeft. Ik geef de bakken aan hem "Oke ik heb deze film" Ethan stopt de film erin en ik kijk verbaasd op "Oke ik had niet die video mee moeten nemen waar op ik zing toen ik klein was" ik lach even "Je lacht weer yes" Ethan glimlacht en zet hem op pauze "Kijk" hij wijst een jongentje aan "Dat ben ik" hij glimlacht "Serieus jij was er ook?" Ethan knikt en glimlacht "Dat heb ik nooit geweten" ik glimlach "Je bent de eerste op mijn moeder na die het weet maar goed laten we nu een echte film kijken" ik knik en glimlach even.

Spaces Between Us - One DirectionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu