Jenny Reid pov
Ik geef Joy een laatste knuffel. "Ik ga je wel missen deze dagen." zegt Joy. Ik glimlach. "Ik ben zondag weer terug. Ik sms je als ik er ben." zeg ik als ik er een taxi voor ons stopt. "Wel echt doen hè." zegt Joy die me dan toch nog een knuffel geeft. De chauffeur stapt uit.
"Ben jij niet wat jong voor een chauffeur?" vraag ik als de jongen, van ongeveer mijn leeftijd, mijn koffers pakt.
Hij stopt ze in de kofferbak. "Ik heb een rij bewijs dus ik denk dat ik wel oud genoeg ben." zegt de jongen met een glimlach.
Ik stap in, de jongen gaat achter het stuur zitten en niet lang daarna rijdt de auto weg.
"Waar gaan we eigenlijk heen?" vraag ik. "Ik heb begrepen dat het een soort reünie is van je oude klas." antwoordt de jongen zonder zijn blik van de weg af te halen.
"Ja, maar waar? In welke plek?" vraag ik. "Uhm... Ergens buiten Londen." antwoordt de jongen die een afslag naar rechts neemt.
"Is het ver weg?" vraag ik. "Valt wel mee." antwoordt de jongen. "Stel je altijd zo veel vragen?" vraagt hij met een grijns.
"Nou, als ik niet weet waar ik heen ga... Ja dan wel." antwoord ik, de jongen moet zacht lachen.
"Zeg, hoe heet je eigenlijk?" vraag ik aan de jongen. "Logan." antwoordt de jongen. "Ik ben Jenny." zeg ik zacht en leg mijn hoofd tegen het raam.
Ik zucht een diep en kijk naar buiten.
JE LEEST
Spaces Between Us - One Direction
FanfictionDeel 1: Locked Away - One Direction Deel 2: Spaces Between Us - One Direction