Skye McClain pov
Zacht mee neuriënd met de muziek scroll ik door het mapje op mijn laptop waar allemaal foto's van bepaalde landschappen in staan opgeslagen. En bekijk elke foto even aandachtig.
"When I'm with you
When I'm with you
I'm standing with an army
I'm standing with an army
When I'm with you
When I'm with you
I'm standing with an army
I'm standing with an army" mompel ik zacht.
"Owh deze kan wel." zeg ik tegen mezelf en klik op het plaatje van een mooie zonsondergang bij zee. Hoe langer ik naar het plaatje kijk hoe minder mooi ik het begin te vinden. "Misschien toch maar geen zee." mompel ik en klik het plaatje weg, ik scroll verder naar beneden.
"Deze is nice." mompel ik en klik een plaatje van een bos aan. Aan de zijkanten staan bomen en in het midden loopt een pad wat eindigt bij een meer met een waterval.
"Hier heb ik een leuk idee bij!" zeg ik, ik sta op en zet mijn laptop op mijn bureau ik ga op de bureau stoel ervoor zitten en pak mijn schetsblok en mijn potloden.
Ik begin met de uitlijning van de tekening die ik in mijn hoofd al helemaal voor me zie.
Binnen een half uur staat de hele uitlijning op papier, klaar om ingekleurd te worden. Ik heb in het midden van de tekening voor het meer een meisje neer gezet in een mooie lange jurk.
Ik glimlach te vreden naar het resultaat. Ik klap het schetsblok en mijn laptop dicht en sta op. Terwijl ik naar het midden van de kamer loop rek ik me uit. "Wat ga ik nu eens doen?" mompel ik en kijk om me heen.
"Het is mooi weer, een wandeling kan geen kwaad." ik pak mijn leren jack die ik aan trek en stop mijn telefoon in mijn broekzak.
Buiten geniet ik van de frisse wind die door mijn haren blaast. Ik adem diep in een loop met mijn handen in de zakken van mijn jas naar het park hier dicht bij in de buurt.
Ondanks dat de zon fel scheen was het toch nog best fris vanwege de wind.
Ik hoor mijn telefoon ringelen. Snel pak ik hem uit mijn broek zak. Ik trek een wenkbrauw op als ik zie wie het is. Ik neem op. "Mam?"
JE LEEST
Spaces Between Us - One Direction
FanficDeel 1: Locked Away - One Direction Deel 2: Spaces Between Us - One Direction