Louis Tomlinson pov
"Okay guys, vertel wat jullie hebben bedacht?" zegt Josh als we de kamer in lopen.
"Okay, hier gaat mijn geweldige idee komen. Let op he!" zegt Logan, nu al helemaal trots op zijn idee. "Vertel." zegt Josh, die even naar de andere kijkt maar de anderen hebben volgens mij ook geen idee wat Logan heeft bedacht.
"Wat dachten jullie er van als we..." Logan stopt midden in zijn zin. "Als we wat?" vraagt Cisco. "Ik... Ik ben het vergeten." antwoordt Logan zacht. "Ik ben mijn geweldige idee vergeten. Omg hoe kan ik dat nou vergeten?!" vraagt Logan. "Omg Logan, je bent echt erg!" zegt John.
"Ik heb misschien een idee." zeg ik, de jongens kijken allemaal mijn kant op. "Echt?" vraagt Josh.
"Jullie opdracht ging toch over het veranderen van gedrag van een bepaalde groep mensen?" vraag ik. "Ja." antwoordt Cisco. "Dat doet me denken aan de tijd dat ik samen met zeven anderen in een school gebouw opgesloten zat, voor zo'n twee maanden. In het begin haatte iedereen elkaar. Er waren alleen maar ruzies, maar hoe langer we daar vast zaten hoe beter iedereen het met elkaar kon vinden. Er ontstonden op een gegeven moment zelf stelletjes." leg ik kort uit. "Wat als jullie nou het zelfde doen? Sluit acht mensen die elkaar niet of nauwelijks kennen voor twee maanden ergens op en zie wat er gebeurd." stel ik voor. "Omg, dat is een geweldig idee!" roept Dan uit. "Hoe hebben wij dat zelf niet kunnen bedenken?!"
Ik glimlach zacht. "Maar waar vinden we acht mensen die zo gek zijn dat ze twee maanden ergens opgesloten willen zitten?" vraagt John die lang na denkt.
"Ik denk dat ik wel acht mensen ken? Ze kennen elkaar wel, maar ze kunnen het de laatste tijd niet meer zo goed met elkaar vinden." zeg ik.
"Over wie heb je het?" vraagt Josh, niet helemaal begrijpend wie ik bedoel. "De zelfde acht die een jaar geleden ook in een school op zaten gesloten."
JE LEEST
Spaces Between Us - One Direction
Fiksi PenggemarDeel 1: Locked Away - One Direction Deel 2: Spaces Between Us - One Direction