49

29 2 0
                                    

Harry Styles pov
"Omg Harry, je bent echt hot zonder shirt." zegt Ariana als mijn shirt iets verder op de grond is beland. "Dat weet ik." Ariana en ik lopend zoenend naar mijn slaapkamer. Je weet naar nooit wanneer Troy binnen komt.
"Waar staan al die tattoos voor." Ariana haar vingers glijden over de lijnen van mijn tattoos. "Daar wil ik het nu niet over hebben." zeg ik en druk mijn lippen weer op die van Ariana.
"Ik zie je snel weer." zegt Ariana en geeft me een knipoog. Ze knoopt de laatste knoop van haar blousje dicht en loopt mijn kamer uit.
Ik blijf nog even in bed liggen, maar sta uit eindelijk toch op. Ik trek een jogging broek aan en loop dan naar de woonkamer. Ik zie een envelop op de deur mat liggen. Ik trek mijn wenkbrauw op en loop naar de deur waar ik de envelop pak.
Ik loop weer verder de woonkamer in en open de envelop, er staat geen naam op dus of hij nou voor Troy is of voor mij, ik zou het niet weten.
Ik pak het opgevouwen papiertje wat er in zit en vouw het open. "Het is over Harry." lees ik hardop voor. Ik trek mijn wenkbrauw op. "Van Estelle?" vraag ik aan mezelf. Ik gooi het papiertje op de grond en zie dat er nog wat in de envelop zit. Ik pak het eruit. "Een sleutel?"
"Owh ja die had ik haar ooit gegeven." ik stop de sleutel in mijn broek zak en gooi de envelop op de grond.
"Uit? Ik dacht dat het al uit was." zeg ik en loop naar de keuken waar ik een glas water pak. Ik kijk in de spiegels naar mijn tattoos, ik heb eentje laten zetten voor Estelle, afgelopen jaar. Een hart op mijn schouder, omdat ik zoveel van haar houdt, wacht hielt.
Al begin ik nu wel te twijfelen of we ooit wel echt van elkaar gehouden hebben.

Spaces Between Us - One DirectionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu