Jenny Reid pov
"Omg, Harry wat is er gebeurd?" vraag ik als ik zie dat Harry bloed met een doekje van zijn gezicht af veegt.
"Niks." antwoordt Harry. "Harry, even serieus. Wat is er gebeurd?" vraag ik, ik pak het doekje van Harry af en help hem met het schoon maken van zijn gezicht.
"Niall en ik hebben gevochten." mompelt Harry. "Wat? Waarom?" vraag ik verbaasd. "Hij kan het niet hebben dat we vrienden zijn." antwoordt Harry die zijn schouders ophaalt.
"Dat meen je niet." mompel ik en leg het doekje neer. "Waar ga je heen?" vraagt Harry als ik me omdraai om weg te lopen. "Ik moet even met iemand gaan praten." antwoord ik en loop weg voordat Harry nog wat kan zeggen.
"Wat de hel is jouw probleem?!" roep ik als ik Niall zijn kamer in loop. Hij zit op zijn bed.
"Mijn probleem? Jij flirt met de ex van een van je beste vriendinnen en dan heb ik een probleem?" vraagt Niall die opstaat. "Ik flirt niet met Harry." zeg ik.
"Niet? Owh en je hebt hem dus ook niet gezoend?" vraagt Niall. Ik kijk even weg en geef geen antwoord. "Dat dacht ik al." zegt Niall.
"Waarom is het eigenlijk een probleem dat ik met een ander zoen? We zijn toch niet meer bijelkaar." zeg ik en kijk Niall aan.
"Is het dan zo raar dat ik nog steeds van je houd? Je betekent nog steeds heel veel voor me." antwoordt Niall. "Je houdt niet van mij, dat heb je nooit gedaan." zeg ik.
Ik wil me om draaien en weg lopen maar Niall zet een stap naar mij toe en drukt zijn lippen zachtjes op de mijne.
JE LEEST
Spaces Between Us - One Direction
FanfictionDeel 1: Locked Away - One Direction Deel 2: Spaces Between Us - One Direction