128

27 2 0
                                    

Estelle Eyre Pov.
Ik gaap even en draai me om op bed, ik had totaal geen zin om eruit te komen. Mijn bed ligt zo lekker. Ik open even mijn ogen en staar naar het plafond, ik had Harry terug en Liam verloren, ik zucht en ga recht op zitten. Ik sta op en loop naar Liam zijn kamer, bij de spiegel stop ik, kan ik wel in mijn pyjama naar hem toe gaan? Ik loop naar mijn kast haal een oranje shirt eruit en een kort broekje. Ik borstel snel even mijn haren en loop dan naar Liam zijn kamer, ik klop voorzichtig "Binnen" hoor ik een zachte stem zeggen, ik open de deur en haal even diep adem "Hey Liam" ik kijk hem aan. Lism staat op "Hoi Estelle" Liam trekt een trui en jogging broek aan "Wat kom je doen?" Ik loop naar hem toe en duw hem op bed "We moeten praten" Liam zucht even "Om erin te wrijven dat je weer wat met Harry hebt?" Ik schud mijn hoofd "Liam ik hou van je je bent als een broer voor me, Harry heeft alleen mijn hart gewonnen" Liam kijkt me net waterige ogen aan en er rolt een traan over zijn wang, ik veeg zijn traan weg en slik even "Liam ik wil heel graag vrienden blijven ik meen het je bent als een broer voor me" ik trek Liam in een knuffel en Liam legt zijn hoofd in mijn schouder holte. Ik glimlach even zwak en streel zijn rug.
Ik laat hem los "Gaat het weer een beetje?" Liam knikt en kijkt me aan "Ik moet dit nog een keer doen" hij drukt zijn lippen op de mijne,  ik schrik en duw hem voorzichtig weg. Ik loop naar mijn kamer en ga zitten.

Spaces Between Us - One DirectionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu