63

23 2 1
                                    

Harry Styles pov
Verveeld kijk ik wat om me heen, niet echt luisterend naar de man die voor in het lokaal staat te vertellen.
"Harry." fluistert Troy. Ik kijk hem verveeld aan. "Wat?" vraag ik. "Valt het je niet op dat Estelle dagen geen les heeft gevolgd?" vraagt Troy. Ik trek mijn wenkbrauwen op. "Dat moet mij iets boeien?" vraag ik. "Ik dacht..."
"Het boeit me niks. Helemaal niks." onderbreek ik Troy en kijk de andere kant weer op.
Na de les loop ik naar buiten waar ik op een muurtje ga zitten. Ik zie Estelle en Camille langs lopen, Camille houdt een heel verhaal over weet ik veel. Estelle knikt af en toe, maar ik kan zien dat ze met haar gedachten heel ergens anders is.
"Hey Harry." Ariana komt naar me toe gelopen en drukt vrij wel meteen haar lippen op de mijne. Ik grijns en zoen haar terug.
"Heb je iets te doen vanavond?" vraagt Ariana. "Niet iets belangrijks." antwoord ik. "Mooi, ik zie je om zeven uur. Bereid je maar voor op een hele gezellige avond." zegt Ariana die me nog een laatste zoen geeft voordat ze weg loopt. Ik kijk op en zie Estelle met een treurige blik naar me kijken, ze weet haar blik snel af als ze ziet dat ik ook kijk.
Ik spring van het muurtje af en loop naar Troy en Justin toe. "Hey gozer, klaar voor vanavond?!" vraagt Justin. "Vanavond?" vraag ik met opgetrokken wenkbrauw. "Ja, we zouden een film gaan kijken je weet wel een ouderwetse mannen avond." zegt Troy. "Ik kan niet." zeg ik. "Wat bedoel je ik kan niet?" vraagt Justin. "Gewoon zo als ik het zeg. Ik kan niet." zeg ik. "Maar we hebben dit weken geleden al besproken." zegt Justin. "Ik. Kan. Niet." herhaal ik voor de zoveelste keer. "Waarom niet?" vraagt Justin. "Ik heb wat beters te doen." antwoord ik. "Laat me raden Ariana." zegt Troy.
"Ik vond je leuker toen je nog wat met Estelle had gast. Die Ariana heeft je helemaal in haar macht." zegt Troy voordat hij samen met Justin wegloopt.

Spaces Between Us - One DirectionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu