Harry Styles pov
"Ik zie je zaterdag." zegt Ariana met een glimlach, zijn loopt richting de deur. "Ik ben er dit weekend niet." zeg ik, Ariana draait zich om. "Wat? Waarom niet?" vraagt Ariana die een wenkbrauw optrekt. Ze kijkt me aan met zo'n blik alsof ze zich afvraagt wat er nou belangrijker dan haar is.
"Iets van mijn oude school." zeg ik. "Niet heel belangrijk, maar ik ga er wel heen." voeg ik er aan toe.
"Oude school? Je bedoelt dus Estelle?" vraagt Ariana. "Ik dacht dat ik je toch wel duidelijk gemaakt heb dat ik haar totaal vergeten ben. Ze is niet belangrijk en dat is ze nooit geweest." zeg ik en druk mijn lippen op die van Ariana. "Nou okay, als jij het zegt. Ik kom morgen avond nog wel even langs." zegt Ariana die de kamer uitloopt.
Ik zucht even en haal een hand door mijn haren. Had ik wel echt gelijk toen ik zei dat Estelle nooit iets voor me betekend heeft? Ik bedoel we hebben samen veel leuke dingen gedaan, het is alleen dat als je een vriendin hebt je gewoon geen vrijheid meer hebt. Al begin ik het idee te krijgen dat Ariana zich nu mijn vriendin voelt of zo. Nou ja, het zal wel.
Ik loop de kamer uit. In de woonkamer zit Troy. "Hey Harry, hoe ist?" vraagt hij. Ik ga naast hem zitten. "Wel okay." antwoord ik en pak mijn telefoon om te kijken of er nog iets belangrijks is gebeurd.
"Zeg, heb je vanavond nog plannen?" vraagt Troy. "Niet echt, ik denk dat ik niet zoveel ga doen, ik bedoel ik ga morgen avond weg en ik heb nog steeds niet bepaald een idee wat we allemaal gaan doen daar en waar we überhaupt heen gaan." antwoord ik.
"Ik wil niet raar over komen, maar Ariana zei net dat ze morgen avond nog even langs zou komen. Je gaat morgen rond een uur of vijf, zes toch al weg?" vraagt Troy, ik knik. "Maar dan komt ze hier straks en ben je er niet meer." zegt Troy. "Zie ik eruit alsof dat mij wat boeit?" vraag ik met opgetrokken wenkbrauw. "Ik dacht dat jullie samen waren." zegt Troy, een beetje verbaasd. "Samen? Nee, begrijp me niet verkeerd. Ariana is heel knap en kan echt heel goed zoenen en zo, maar verder is het echt een bitch."
JE LEEST
Spaces Between Us - One Direction
FanficDeel 1: Locked Away - One Direction Deel 2: Spaces Between Us - One Direction