31

32 2 0
                                    

Louis Tomlinson pov
Ik kijk op als de deur van het appartement van Josh open gaat. Ik glimlach als Josh tevoorschijn komt. "Je ziet er leuk uit, heel leuk zelfs." zeg ik, mijn wangen kleuren licht rood. "Thanks Lou, jij mag er ook echt wel zijn." zegt Josh die me een kus geeft. We lopen hand in hand naar de bioscoop. "Welke film had je in gedachten?" vraagt Josh als we aan de buurt zijn om kaartjes te kopen. "Faded, ik weet niet of hij jou leuk lijkt, maar hij leek mij wel okay." zeg ik en wijs even naar de poster van de film die aan de muur hangt. "Ziet er leuk uit." zegt Josh. "Twee kaartjes voor de film Faded alsjeblieft." zegt Josh tegen de jongen achter de balie, hij geeft ons twee kaartjes. "Josh je hoefte niet voor mij te betalen, het was mijn idee om te gaan." zeg ik en pak het kaartje van Josh aan. "Louis. We hebben het hier vaker over gehad en trouwens jij hebt zo vaak iets voor mij betaald." zegt Josh. "Okay, maar ik betaal de popcorn en het drinken." zeg ik en pak Josh zijn hand waarna we de popcorn en het drinken gaan halen.
"Wat vond je van de film?" vraag ik aan Josh en kijk hem nieuwsgierig aan, de film was afgelopen en we waren samen naar het park toegelopen waar we in het gras waren liggen, kijkend naar de mooie sterren hemel.
"Hij was echt leuk, bijna net zo leuk als mijn vriendje." zegt Josh die mij een kus op mijn slaap geeft. "Je bent veel te lief voor me." zeg ik en bloos lichtjes. "Ik spreek gewoon de waarheid." zegt Josh.
"Ik moet maar eens gaan, ik zie je morgen Lou." Josh drukt nog een lange kus op mijn lippen voordat hij opstaat en verdwijnt. Ik blijf nog even liggen, starend naar de mooie sterren hemel.

Spaces Between Us - One DirectionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu