61

27 2 0
                                    

Jenny Reid pov
"Jenny we moeten praten. Ik meen het." zegt Niall. "Ik heb les." zeg ik en wil weg lopen maar Niall pakt me bij mijn pols vast en draait me naar zich toe. "Je hebt je laatste les een uur geleden gehad." zegt Niall, hij kijkt me diep in mijn ogen aan. "Niall laat me los, ik wil niet met je praten." zeg ik en probeer mijn arm los te trekken, zonder succes.
"Dan luister je naar mij, maar ik moet je echt iets vertellen." zegt Niall. Ik zucht. "Wat?" vraag ik. "Het spijt me echt, van de afgelopen weken. Ik had niet zo jaloers moeten zijn op die Grant, maar ik  vertrouw hem gewoon niet." zegt Niall. "Niall ik heb je zo vaak gezegd dat Grant en ik gewoon vrienden zijn! Echt niet meer!" zeg ik.
"Owh en je kan mijn nergens de schuld van geven. Ik heb echt wel gezien hoe je Romy hebt af zitten te lebberen!" roep ik boos. "Je hebt wat?" vraagt Niall. "Ja, ik heb jullie wel gezien!" roep ik. "Jenny ik had gedronken, ik wist niet wat ik deed!" zegt Niall. "Owh dan wist je zeker ook niet wat je deed toen je mij vertelde dat je van me hield want dat was dus een echte leugen!" roep ik draai me om om weg te lopen.
"Ik heb altijd echt van je gehouden en zonder dat ik het wil houd ik nog steeds van je. Ik begin me alleen af te vragen of jij ooit wel echt van me gehouden hebt." zegt Niall. Ik blijf even staan maar loop dan zonder nog iets te zeggen weg.
Een traan loopt over mijn wang. "Waarom doet het zo'n pijn? Dat hoort niet zo, hij is het niet waard." mompel ik en loop snel door voordat iedereen me straks ziet huilen.
"Hey Jen, wat is er aan de hand?" vraagt Joy die me meteen in een knuffel trek. Ik geef geen antwoord en knuffel haar stevig terug. "Laat me raden, ruzie met Niall? Weer." zegt Joy die me aan kijkt. Ik knik lichtjes. "Jenny, ik denk dat het beter is als je hem gewoon een tijdje ontloopt, want op deze manier doe je jezelf alleen maar meer pijn." zegt Joy. Ik knik. "Dat deed ik ook, maar hij blijft steeds weer naar me toe komen." zeg ik en weer een traan weet te ontsnappen.
"Zullen we anders iets leuks doen? Om je op te fleuren?" stelt Joy voor. "Zoals wat?" vraag ik. "Uhm.... Een film kijken of euh.... Eigenlijk is dat het enigste wat ik kan bedenken." zegt Joy en lacht even. Ik moet ook even lachen. "Is goed." mompel ik waarna we naar ons appartement lopen.

Spaces Between Us - One DirectionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu