30

31 2 0
                                    

Zayn Malik Pov.
Ik haal een hand door mijn haar en doe mijn muziek wat harder. Ik houd het potlood stevig vast en kijk naar de bomen voor me ik wilde een bos tekenen en daar achter zou je een prachtig strand zien. Ik hoop dat het een beetje perfect wordt. Ik zucht even en maak de omlijningen, dit zou moeten lukken. Ik stop de tekening in mijn tas en kijk even rond. Ik doe mijn mobiel in mijn zak en laat de muziek aan staan, ik doe een van de oortjes uit en stap op mijn fiets, thuis ging ik wel het inkleuren. Ik fiets naar het appartementje.
Als ik er eenmaal ben zet ik mijn fiets tegen de muur en ik kijk even of er iemand thuis is, niemand. Mooi. Ik loop mijn kamer in waar ik mijn tekening neer leg en ik loop de keuken in om een kop koffie te pakken. James zou zo wel weer thuis komen. Ik zet mijn koffie kopje op mijn bureau en gaap even. Ik pak een boek en ga op bed zitten, ik laat wel even de koffie afkoelen en dan ga ik inkleuren. Ik voel mijn ogen zwaar worden en val in slaap.
"Kut kut kut kut" hoor ik zacht, ik kijk op en zie James staan "Het spijt me Zayn het was een ongelukje" mompelt James, hij zet het koffiekopje goed op het bureau en ik sta op en kijk naar de tekening. De tekening ligt onder de koffie "Ik moet je bedanken James" ik pak een kwastje en maak donkere lijnen en lichte en sommige veeg ik wag uit "Hij is perfect zo!" ik geev hem een knuffel "Stinkt hij niet naar koffie dan?" ik knik "Een beetje maar dat is niet erg" ik glimlach. Dit is echt mooi geworden.

Spaces Between Us - One DirectionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu