Jenny Reid pov
Voorzichtig loop ik de woonkamer in. Er staat iemand bij het raam.
Hij draait zich om en kijkt me aan met een grote grijns, Harry.
"Hey Jenny." zegt hij, hij loopt naar me toe. Ik zet een paar stappen achteruit. Ik had wel gehoord van Estelle dat het uit was tussen Harry en haar.
"Je hoeft niet bang te zijn." zegt Harry die nog een paar stappen dichter bij zet. Iets waardoor ik automatisch weer een paar stappen achteruit zet, totdat ik tegen de leuning van de bank aan sta.
"Wat heb ik dat mooie gezichtje van je toch gemist." zegt Harry, die mijn kin vast pakt tussen zijn wijsvinger en duim. "Harry, ik vind het ook leuk jou weer te zien. Maar zou je me een beetje ruimte willen geven? Het is hier nogal warm." zeg ik en probeer hem naar achteren te drukken, zonder succes.
"Warm? Dan komt dat vast door mij." zegt Harry, zijn gezicht komt dicht bij de mijne. Maar voor Harry mij kan gaan zoenen, of wat hij ook maar van plan is, komt er iemand binnen die even kucht.
Harry kijkt op naar degene die hem heeft gestoord. Ik zie dat als mijn kans druk hem aan de kant waarna ik naar Skye toe loopt die met een opgetrokken wenkbrauw in de woonkamer staat.
"Skye wat doe jij hier?!" vraagt Harry geërgerd. "Ik heb een uitnodiging gekregen. Wat kom jij hier doen? Iemand anders zijn vriendin aflebberen?" vraagt Skye, okay wacht even, zei ze dat nou echt?
"Dat je het even weet Jenny en Niall zijn uit elkaar." zegt Harry. "Hoe weet jij dat?" vraag ik, een beetje verbaasd aangezien ik er, op Joy en Grant na met niemand over heb gepraat. "Dat is toch duidelijk. Ik bedoel, kijk naar zijn hoofd." zegt Harry. "Wat is er mis met mijn hoofd?" vraagt een bekende stem en als ik me omdraaien komt Niall de woonkamer binnen. Ik zucht even. Dit kan niet waar zijn.
"Als je in de spiegel kijkt zie je dat er genoeg mis mee is." zegt Harry. "Harry, doe niet zo gemeen!" zegt Estelle die de wooonkamer ook ingelopen komt. "Ga je het voor blondie opnemen? Wat lief toch." zegt Harry die met zijn ogen rolt.
"Ik neem het voor niemand op." zegt Estelle die even zucht.
"Hey Estelle." Liam komt door de deur opening gelopen en glimlacht naar Estelle. "Natuurlijk, is het uit mijn zijn eigen vriendin werpt hij zich weer aan de voeten van Estelle. Het zal ook niet." zegt Harry die even sarcastisch lacht.
"Ben je jaloers?" vraagt Estelle. "Waarom zou ik? Er zijn genoeg andere meiden hier." zegt Harry die zijn blik op mij richt. "Vergeet het maar!" zegt Niall. "Niall, je weet dat jij geen beslissingen voor mij kan nemen?" vraag ik en sla mijn armen over elkaar heen. Niall rolt met zijn ogen. "Skye?" nu komt ook Zayn de woonakemr ingelopen. "Waar was jij de hele tijd?" vraagt Zayn, hij komt bezorgd over, in plaats van boos.
"Nergens." antwoordt Skye bot. "Ma-" "Het gaat je niks aan okay?!" zegt Skye. Zayn lijkt een beetje te schrikken van haar toon en richt zijn blik op de grond.
"Ik dacht dat ik om zijn minst wel een verklaring schuldig was. Je was zomaar weg zonder ook maar iets achter te laten." zegt Zayn die zich omdraait en de woonkamer weer uit wilt lopen. Hij botst bijna tegen Louis op. "Hey Zayn, wa-" Louis kan zijn zin niet afmaken want Zayn is al weg.
"Wat een loser." zegt Harry die lacht. "Shut up!" zeg ik. "Praat niet zo tegen hem!" zegt Estelle. "Wat maakt jou dat uit?! Hij heeft je gedumpt weet je nog?" vraag ik. Ik kan zien dat Estelle heel erg boos word op dit moment.
"Hey hey!" zegt Louis die tussen Estelle en mij in gaat staan. "Even rustig! We zijn hier toch niet om ruzie te maken." zegt Louis. "Of Louis, vertel dan eens, waarom zijn we hier dan wel?"
JE LEEST
Spaces Between Us - One Direction
FanficDeel 1: Locked Away - One Direction Deel 2: Spaces Between Us - One Direction