Jenny Reid pov
"Dus jij laat mij aankomend weekend gewoon alleen." zegt Joy die in de deur opening van onze slaapkamer staat. Ze heeft de brief over de reünie in haar handen. "Het is maar voor drie dagen." zeg ik. "Drie dagen alleen is anders best lang." zegt Joy die de brief op mijn bureau neer legt.
"Je bent niet alleen, je kan naar Cameron toe gaan." zeg ik en glimlach even.
"Nee, Cameron heeft bij jou op school gezeten dus ik neem aan dat hij ook zo'n reünie heeft." zegt Joy met een zucht.
"Wat is er?" vraag ik bezorgd als Joy een verdrietig gezicht trekt.
"Ik ben echt heel blij met Cameron en zo, maar soms heb ik het idee dat hij niet voor mij voelt wat ik voor hem voel snap je?" vraagt Joy. Ik glimlach en knik. "Ik denk dat jij als een van de beste weet dat ik niet bepaald de beste ben om je advies te geven op liefdes gebied." zeg ik.
"Je hebt Grant ook geholpen met Iris." zegt Joy die me aan kijkt. "Ja, maar dat is anders."
"Zullen we anders even gezellig een wandeling maken?" stel ik voor. "Nee, ik ben echt heel erg lui en het is buiten best wel koud." zegt Joy die lang uit op haar eigen bed gaat liggen. Ik haal mijn schouders op. "Goed, dan maak ik wel een wandeling alleen." Ik sta op en loop de kamer uit. Ik pak mijn jas die ik snel aantrek voordat ik de deur naar buiten open.
Ik zie een blond harige jongen voor bij lopen, hij doet me meteen denken aan Niall, al is hij het niet.
"Owh wacht, Niall komt dan ook op de reünie..." mompel ik, ik zucht diep. "Gewoon uit zijn buurt blijven, ik bedoel hier zie je hem ook zo vaak." mompel ik waarna ik stevig verder loop, op weg naar het park hier dicht in de buurt.
JE LEEST
Spaces Between Us - One Direction
FanfictionDeel 1: Locked Away - One Direction Deel 2: Spaces Between Us - One Direction