14

42 3 0
                                    

Zayn Malik Pov.
Ik haal een hand door mijn haar en staar naar mijn horloge. "Hey Zayn" de stem van Skye vult mijn oren en ik kijk op met een glimlach "Hey Skye" ze ploft tegen over me neer en pakt haar schetsblok "Ik was nog niet klaar met mijn opdracht" grinnikt ze "Wat was er met Jennifer?" "Oh niet zo heel bijzonders" glimlacht ze zwak, ik knik even en pak een potlood. Ik schets verder en kijk af en toe naar Skye, ze is zo mooi. En ze is mijn opdracht dus ja.
Ik leg de tekening opzij als hij klaar is en wacht even tot Skye ook klaar is "Als je klaar bent zullen we wat koffie gaan drinken?" "Hmm, ja lekker" ik kijk op mijn horloge, ik ga mooi niet naar dat wijf toe. Ik haal een hand door mijn haar "Ik ben klaar Zayn" ik knik en doe mijn schetsblok in mijn tas. Skye doet hetzelfde en ik pak haar hand, "Ik weet een heel leuk tentje" Skye grinnikt en ik loop er heen. Skye is mijn alles.
We lopen het café in en we gaan ergens zitten "Hetzelfde als gewoonlijk?" Skye knikt en ik betel twee dezelfde koffie's. Dat was echt heel grappig we hadden dezelfde favoriete koffie "Wat ga je morgen doen Zayn?" ik glimlach even "Uhm, zou jij met me uit eten willen morgen?" ze knikt blij en glimlacht. Ik druk een kusje op haar lippen. De koffie wordt neergezet en ik pak ze aan "Op ons" glimlach ik "Ja, op ons" ik neem een slokje. Deze dag kan niet beter.

Spaces Between Us - One DirectionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu