Niall Horan Pov.
Ik pak een appel uit de keuken en kijk naar Jenny die op de bank zit een boek te lezen, ik glimlach even en neem een hapje. Ik loop naar de woonkamer "Hoi Jen" ik ga naast haar zitten "Hey Nialler" ze glimlacht en pakt mijn appel en neemt een hapje "Hey mijn appel" ik pruil "Rustig Niall" ze grinnikt en ze drukt een kusje op mijn pruillip en geeft de appel terug. Ik glimlach en sta op en loop naar boven, ik ga op bed zitten en neem een hap van mijn appel "Hey Niall" Louis komt binnen gelopen en gaat naast me zitten "het gaat weer goed met jou en Jenny zo te zien?" Ik knik en glimlach "Ik heb haar zo erg gemist" mompel ik "Ik heb gewoon te lang zonder haar gezeten" ik zucht even en glimlach dan "Klinkt goed om te horen" glimlacht Louis, Louis staat op en loopt weg. Ik pak mijn gitaar en glimlach even "Cause You & I We don't wanna be like them We can make it t'ill the end"
Ik gaap en kijk even naar mijn gitaar het was wel weer fijn om even te spelen "Niall?" Jenny kijkt naar me vanuit de deur opening "Ja Jenny?" Ik glimlach even, Jenny komt naast me zitten en drukt een kusje op mijn lippen die ik al te graag beantwoord.
Ik knuffel Jenny en sla de deken over ons heen, ik druk een kus op haar slaap "Weltrusten Jenny" ik glimlach even. "Weltrusten Nialler"
JE LEEST
Spaces Between Us - One Direction
FanfictionDeel 1: Locked Away - One Direction Deel 2: Spaces Between Us - One Direction