Estelle Eyre Pov.
Ik haal een hand door mijn haar en pak mijn kopje thee. "Estelle je moet echt een keer uit je kamer komen hoor" ze komt binnen gelopen "Wow het ruikt hier naar dood wat sterft hier?" "Mijn hart" mompel ik. "Estelle kom van je dikke kont af en ga naar college je hebt al een aantal toetsen gemist" "I don't care" ik voel iets aan mijn arm trekken en voor ik het weet lig ik op de grond "au" mompel ik. Camille zet me op een stoel "Ik ga je make uppen je ziet er niet uit" "En bedankt" mompel ik "Hey ik blijf aan je zijde ik beloof het" ze glimlacht even. Ik glimlach zwak terug.
Ik voel hoe Camille dikke lagen foundation en concealer op mijn gezicht smeert "Zo nu zijn alle wallen en huil plekken weg" ze glimlacht zwak "Hey Estelle het komt goed" ik bijt op mijn lip. "I promise" ik loop naar mijn kleding kast en pak een croptop en een kortbroekje "Es ik ga even naar Isabel ze moest wat van me hebben" ik knik even "Is goed" ik kleed me snel op en kijk in de spiegel, gelukkig zag je niet van die verschillen naar mijn nek qua kleur van de fondation. Ik trek mijn all stars aan en pak mijn tas, oh het ruikt hier inderdaad naar dood. Ik loop naar buiten en haal even adem, Harry en Ariana ontlopen dat is prioriteit 1.
JE LEEST
Spaces Between Us - One Direction
Fiksi PenggemarDeel 1: Locked Away - One Direction Deel 2: Spaces Between Us - One Direction