Estelle Eyre Pov.
Ik haal een hand door mijn haar en veeg een paar tranen weg, zou die zoen wat voor hem betekenen of niet? Ik zucht even en voel dan een hand op mijn schouder "Hey" Harry kijkt me aan en ik slik even "Over die kus Estelle" ik kijk hem aan "Het had niet moeten gebeuren sorry" met die woorden loopt Harry uit de kamer en ik slik even. Wat is er toch gebeurd tussen ons dat het zo moet eindigen? Ik zucht en veeg mijn tranen weg. Ik doe mijn haar in een knot en trek een trui over mijn hoofd heen. Ik trek een jogging broek aan en pak mijn laptop uit mijn tas. Ik start mijn Mac Book op en gaap even. Ik zucht en sta op, als dit onder tussen kan opstarten maak ik wat thee.
Ik stap de keuken in en ik voel de koude tegels onder mijn voeten. Ik zet een kopje op het aanrecht en ik zet de watekoker aan. Ik wacht tot de waterkoker een klik geluid maakt en schenk het hete water in het mokje en doe er aardbei thee in. Ik doe er twee suikerklontjes in en loop weer naar boven. Ik loop de kamer in en zie Harry achter mijn laptop zitten "Serieus Estelle je wachtwoord is de datum dat wij kregen?" Ik knik even "Ja ik vond het beter dan wat anders" Harry grijnst even "En je schrijft een boek over me?" Ik rol even mijn ogen "Het gaat niet over jou maar over Jason" "die vreemd gaat met iemand en dan gebeurt de precies dezelfde situatie die bij ons gebeurde dus hier had Troy het over" Harry zucht en drukt op een paar knopjes "Zo nu heb je helemaal niks meer" "KLOOTZAK!" Ik zet mijn kopje neer en loop naar de laptop waar het boek nog opstaat "rustig maar ik heb niks edaan maar zal het wel doen als je het niet veranderd" ik zucht even en knik maar even. Ik ga zitten en wis het boek "zo beter?" Hij knikt en loopt weg. Ik zucht dit boek was een soort dagboek voor me, ik kon mijn gedachtes hier in kwijt en nu niet.
JE LEEST
Spaces Between Us - One Direction
FanfictionDeel 1: Locked Away - One Direction Deel 2: Spaces Between Us - One Direction