03

85 3 0
                                    

Harry Styles pov
"Jo Harry, lekker op tijd jij!" roept Troy als ik de collegezaal ingelopen komt.
"Meneer Styles, je bent laat. Wat is je reden daar voor?" vraagt professor.... Wat was zijn naam ook al weer? Ach ja, laat maar.
"Ik ben een minuutje te laat, is dat zo'n probleem?" vraag ik. De professor zucht even. "Ga maar snel zitten." zegt hij. Ik rol even met mijn ogen en loop dan naar Troy en zo toe waar ik naast ga zitten.
"Lekker bezig Harry." zegt Troy die me een schouder klopje geeft.
"Laat me raden, je was weer bij die chick van je." zegt Justin. "Ik snap het echt niet, je kan zoveel meiden krijgen, dan neem je toch geen 'vaste relatie'" zegt Troy. "Ik wil die trutten niet." zeg ik en leun achterover in mijn stoel. "Je moet Ariana eens een bezoekje brengen. Zij is zo hot en het is echt niet zo'n domme trut." zegt Austin. Ik trek mijn wenkbrauw op. "Ariana?" vraag ik en kijk op naar haar. Ze is druk aan het praten met haar vriendinnen en kijkt ook even omhoog naar mij.
Als dan eindelijk dat slaapverwekkende hoorcollege afgelopen is loop ik samen Troy, Justin en Austin de zaal uit.
"Hey Styles, heb je plannen voor vanmiddag?" ik draai me om en zie Ariana staan, samen met een paar andere meiden waar de namen niet echt van zijn blijven hangen.
"Gaat jou dat wat aan?" vraag ik. "Ik zie je vanmiddag op het plein hier om de hoek. Om drie uur. En waag het niet om ook maar een minuutje te laat te komen." zegt Ariana die een kus op mijn wang drukt waarna ze samen met haar vriendinnen verdwijnt.
"Woho, Harry heeft nog een chickie aan de haak geslagen." zegt Austin.
"Denk maar dat ik daar heen ga, heb wel wat beters te doen." zeg ik en rol even met mijn ogen. "Ach Harry vergeet die Estelle toch, het zal wel niet zo moeilijk voor haar zijn om jou te vergeten." zegt Troy. "En wat bedoel je daar dan weer mee?" vraag ik en trek een wenkbrauw op.
"Dat er vast nog wel andere jongens zijn waar ze wel eens wat mee afspreekt. Harry, die cheerleadertjes zijn niet te vertrouwen." zegt Troy. "Maar he, het is jouw leven. Je moet zelf weten of je vanmiddag gaat of niet. Zie jullie later gasten." zegt Troy die weg loopt.
"Later gast." zegt Justin.
"Hey ik moet ook gaan. Carly vroeg of ik langs wou komen. Ik denk dat het wel gezellig word." zegt Austin die ook weg loopt.
"Maar Ha-"
"Kop dicht Justin, begin er niet weer over." zeg ik en loop van hem weg.
Wat zijn mijn vrienden toch eigenlijk ook echt grote sukkels.

Spaces Between Us - One DirectionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu