66

29 2 0
                                    

Louis Tomlinson pov
"Okay, hoe gaan we dit doen?" vraagt John.
"Kunnen we ze niet gewoon in een brief of een mail vragen of ze mee willen doen?" stelt Cisco voor. "Nee, dat is geen optie." zeg ik en schud mijn hoofd. "Ze zullen nooit instemmen. Ik weet niet of ik het al vertelt had maar iedereen heeft nu een hekel aan elkaar, er zijn misschien een of twee die nog een beetje met elkaar op kunnen schieten maar vrijwel iedereen heeft knallende ruzie!" zeg ik.
"Owh sorry dat ik het voorstelde." mompelde Cisco die zijn handen onschuldig in de lucht steekt. "Het geeft niet." zeg ik en zucht diep.
"Er moet een manier zijn om ze daar te krijgen zonder dat ze door hebben wat er echt gaande is." zeg ik en denk diep na. "Waar zouden ze ook al weer heen?" vraagt Dan. "Gast dat hebben we net nog besproken! Logan zijn ouders hebben een vakantie huis, iets buiten Londen. Hij heeft al toestemming om het te gebruiken." antwoordt Josh die zucht.
"Wat nou als we ze een brief sturen waarin iets staat over een soort reünie. Je weet wel van bijvoorbeeld het laatste schooljaar, dat jaar dat jullie vast zaten." stelt John voor. "Dat is wel een goed idee. Maar hoe weten we zeker dat iedereen komt?" vraagt Logan. "We halen ze op." zegt Josh. "Hoe bedoel je?" vraag ik.
"We zetten het zo in de brief neer dat ze eigenlijk gewoon wel moeten komen, Cisco zijn vader is baas van een taxi bedrijf we mogen vast wel een of twee auto's lenen." legt Josh uit. "Ik ga het meteen vragen!" roept Cisco die snel zijn telefoon pakt.
"Okay, dit gaat misschien ook nog wel eens werken ook." mompel ik.
"Maar hoe gaan we dit in de gaten houden? Ik bedoel het gedrag en zo, hoe dat zich zeg maar ontwikkeld?" vraagt Dan. "Camera's?" stelt Logan voor. "Dan hangen we gewoon een paar op, in de keuken, woonkamer, gangen."
"Klinkt goed!"
"Okay, jongens ik laat jullie maar even, jullie hebben het druk genoeg met het schrijven van een goede brief." zeg ik, ik geef Josh een kus en loop dan de kamer uit.
Wat als dit echt gaat werken, eat als we daar straks alle acht zitten, wat gaat er dan gebeuren? Wat als de ruzies nog erger worden? Dan is het allemaal mijn schuld...
Is dit nu wel zo'n goed idee?

Spaces Between Us - One DirectionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu