Zayn Malik pov
Ik zucht een diep waarna ik mijn kleine stapeltje met kleding in mijn tas stop. Ze hadden het over voldoende kleding meenemen, hoe veel moet je mee nemen voor een weekend serieus.
Als ik alles in mijn tas heb gestopt bedenk ik me dat ik morgen nog een toets heb waar ik nog even naar moet gaan kijken, ik ken de stof op zich wel redelijk goed, maar ik vind het altijd fijn om te weten dat ik het nog een keer heb door gelezen.
Ik pak mijn boek en begin met het lezen van de tekst, maar mijn aandacht glijd steeds weg.
Ik zucht en sla het boek dicht waarna het ergens op mijn grond beland. "Waarom is het zo moeilijk haar voor heel even uit je hoofd te zetten?" vraag ik aan mezelf en ga op mijn bed liggen.
Als ik bijna in slaap ben gevallen word er op mijn deur geklopt. Ik ga verward rechtop zitten. James staat in de deur opening. "Hey, lag je te slapen?" vraagt hij met een glimlach. "Bijna, wat is er?" vraag ik. "Ik vroeg me af of jij nog een idee had wat ik straks kan gaan doen met mijn 'date'?" vraagt James. "Je hebt een date?" vraag ik, iets te verbaasd. "Ja, met een heel mooi meisje." James glimlacht breed. "Vertel, hoe heet ze." zeg ik.
"Ze heet Selena, je kent haar vast wel, ze zit bij ons bij tekenen." legt James kort uit.
Ik denk even na en knik. "Ik ken haar wel, ik denk dat een wandeling door het park wel leuk is. Ik bedoel het is nu mooi weer. Jullie kunnen samen een ijsje gaan eten." stel ik voor.
"Wat een geweldig idee, tenminste niet zo cliché als een bioscoop date. Thanks mate!" zegt James die weer verdwijnt. Ik lach even om mijn vriend en ga dan weer liggen.
Een diepe zucht verlaat mijn mond.
JE LEEST
Spaces Between Us - One Direction
FanficDeel 1: Locked Away - One Direction Deel 2: Spaces Between Us - One Direction