06

68 3 0
                                    

Zayn Malik Pov.
Ik glimlach even en kijk op als Skye haar mobiel pakt "Oh het is Jennifer, ik moet naar haar toe ze zegt dat het dringend is"  zegt Skye die even met haar ogen rolt. "Heb ik weer." zucht ze. Ik grinnik "Ga maar babe, misschien is dit nu echt dringend" ik glimlach en druk kus op haar lippen. "Ik zie je zo weer. Het zal wel niet super lang duren." zegt Skye die een lange kus op mijn lippen en pakt dan haar tas waarna ze vertrekt. Ze zwaait nog even waarna ik ga zitten, ik pak het boekje uit mijn tas, Louis had iedereen een kopie van het dagboekje gegeven, ik pak mijn mobiel en open de chat met iedereen van die maanden -Wie kan nog meer het boekje blijven lezen elke dag opnieuw?- ik glimlach bij die gedachte, elke nacht voor het slapen gaan las ik het uit. Elke dag opnieuw. -ik!- ik glimlach van Estelle haar reactie -Ik ook- Harry, -Ik ook maar ik moet nu naar de les- ik lach om Liam zijn appje -Ik ook daarom heb ik het geschreven- ik lach harder om die van Louis, van die verlegen jongen is bijna niets te zien alleen op sommige momenten zoals nieuwe mensen ontmoeten. Tenminste tegen ons is hij een echte sass-queen. Hij is gewoon aardig. -Ik kan het ook elke dag over lezen xJenny- ik glimlach en knik, ik ben het met Jenny eens. -we moeten weer een keer afspreken met zn alle mensen xEs- -Ja leuk idee Estelle!- ik leg mijn mobiel weg het werd tijd dat we met zijn alle afspraken "Hey Zayn" Katy staat voor me "Oh hoi Katy ik zag je niet aankomen" ze gaat naast me zitten "Waar denk je? Aan Skye?" ik schud mijn hoofd "Oude vrienden willen weer afspreken" ik glimlach, ze knikt "Wil je een keer koffie drinken wij met zijn tweetjes?" ik wil haar afwijzen "Oke dat is geregeld tot 3 uur wees bij dat café op het hoekje" glimlacht ze en ze staat op en loopt weg "Wat?" mompel ik. Ik pak mijn spullen en loop een beetje in de war naar het appartement.

Spaces Between Us - One DirectionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu