134

26 2 0
                                    

Jenny Reid pov
"Eigenlijk moet ik maar eens terug naar mijn kamer, het is al laat." zeg ik.
"Je kan ook hier blijven." zegt Niall die zijn armen iets strakker om me heen slaat en een kus op mijn wang drukt. Ik glimlach.
"Okay, maar alleen voor vanavond." zeg ik. "Dat bespreken we morgen nog wel." zegt Niall die zijn lippen op de mijne drukt.
Ik pak zijn shirt vast en trek hem nog dichter tegen me aan, voor zover dat mogelijk is dan.
"Ik hou van je Niall." zeg ik, voor de zoveelste keer deze avond, maar op de een of andere manier voelt het alsof ik het nog veel vaker moet zeggen.
"Ik ook van jou." zegt Niall die nog eens kusje op mijn lippen drukt voordat hij weer gaat liggen op zijn bed. Ik ga naast hem liggen en leg mijn hoofd op zijn borst, luisterend naar zijn rustige hartslag.
"Weetje, eigenlijk wil ik hier helemaal niet weg. Ik bedoel we hebben geen school, we kunnen gewoon doen wat we willen, de hele dag lang." verbreekt Niall uit eindelijk de stilte.
"Dat klopt, maar het is ook wel weer fijn om straks niet meer last te hebben van al die camera's." zeg ik. "Dat is waar. Al moet ik zeggen dat het me eerst niet eens op was gevallen." zegt Niall.
"Ik ben gewoon zo benieuwd naar wie ons hier in heeft gestopt." zeg ik en kijk Niall even aan. Hij knikt. "Nou ja, daar komen we maar op een manier achter denk ik. Zorgen dat we hier zo snel mogelijk uit kunnen." zegt Niall.
Ik gaap even. "Laten we daar morgen over na denken." zeg ik. "Weltrusten." ik geef Niall een laatste zoen voor vandaag.
"Weltrusten Jenny." zegt Niall zacht en drukt een kusje op mijn haren waarna hij zijn armen weer om me heen slaat.

Spaces Between Us - One DirectionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu