41

31 2 0
                                    

Estelle Eyre Pov.
Ik veeg de tranen onder mijn ogen weg en bijt op mijn lip. Ik pak een doos en pak spullen van mezelf en leg die in de doos "Estelle?" ik kijk op en zie Camille naar me toe lopen.  Ik pak verder in "Wat doe je?" "Inpakken. Ik ga weg" "Waarom?" "Ik wil hier weg" mompel ik verdrietig. Camille trekt me in een knuffel "Je gaat hier niet weg vanwege Harry, Estelle je moet sterk blijven" ik bijt op mijn lip en knik even. Camille pakt de doos en legt alles weer terug. Ik ga op bed zitten "Camille ik kan het gewoon niet. Hoe kan hij zoenen met een ander?" Ik voel de tranen weer op komen en ze stromen weer over mijn wangen. Camille trekt me in een knuffel. Ik huil uit op haar schouder en ik snik "Estelle stil maar" Camille streelt mijn rug en kijkt me aan "Laten we een kop thee drinken en films kijken" ik knik even en kijk naar mijn hand. Ik pak haar hand en loop naar de woonkamer. Ik ga op de bank zitten. Camille maakt thee en ik zet een film op.  Ik haal een hand door mijn haar en bijt even op mijn lip. Camille geeft een kopje aan mij. "Het komt goed Estelle" Ze gaat naast me zitten en ik bijt op mijn lip "Ik ga het hem niet vergeven Cam" ik schud mijn hoofd en kijk naar Camille. Ze slaat een arm om me heen en glimlacht. "Dat hoeft ook niet. Zolang je weet dat het niet goed is" Ik knik even.

Spaces Between Us - One DirectionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu