Louis Tomlinson pov
"Hey Josh, hoe gaat het met je?" vraag ik en ga naast de jongen aan tafel zitten. "Goed, met jou Lou?" vraagt Josh die een kusje op mijn lippen drukt. "Nu veel beter." zeg ik en ga wat dichter tegen Josh aan zitten.
"Hoe gaat het met je vrienden?" vraagt Josh. "Wel goed denk ik. We zijn van plan binnen kort weer eens aftespreken. Maar ik denk dat het wel lastig word om met zijn achten aftespreken want iedereen heeft het eigenlijk best wel druk." antwoord ik en kijk hem aan. "Jullie hebben vast wel tegelijkertijd vakantie binnen kort." zegt Josh die een arm om me heen slaat.
"Hey daar hebben we de tortelduifjes." de vrienden van Josh komen bij ons aan tafel zitten. Mijn wangen kleuren zachtjes rood. Ik ben in middels wel een stuk minder verlegen vooral tegen mensen die ik wel ken en ik ben er wel aangewend dat ze ons zo noemen maar nog steeds moet ik elke keer weer blozen.
"Hey Josh, waar was jij vanmiddag? We kregen onze opdracht." vraagt Cisco. Josh slaat zijn handen voor zijn mond. "Omg sorry dat was ik helemaal vergeten. Kunnen jullie me even bij praten?" vraagt Josh die met zijn ellebogen op de tafel leunt.
"Eigenlijk niet echt." zegt Dan. "Toe jongens doe niet zo flauw." zegt Josh. "Nee, Dan bedoelt dat de professor er ook niet was dus we krijgen onze opdracht pas later." zegt John.
"Serieus?! Jullie lieten me echt schrikken!" zegt Josh. "Sorry gast, maar vertel waar was je?" vraagt Logan.
"Ik was even naar de stad voor een cadeau." zegt Josh. Ik kijk hem met opgetrokken wenkbrauw aan. "En voor wie?" vraag ik.
"Voor jou mijn Boobear." zegt Josh die een cadeautje te voor schijn haalt. "Josh, dat had niet gehoeven." zeg ik en pak het cadeau aan. "Het is gewoon een klein gebaar om je te laten zien dat ik van je houdt." zegt Josh. "Toe maak open."
Ik maak het cadeau open. Het is een fotolijstje met een foto van Josh en mij erin. "Auwh Josh dat is zo lief. Bedankt." zeg ik en geef hem een kus.
"Graag gedaan." zegt Josh die me nog een kus geeft. "Hey ik vind jullie heel schattig zo hoor, maar Josh we moeten naar de les. Kom je mee?" vraagt Cisco "Ja ik kom. Ik zie je later Lou." Josh geeft me nog een knuffel en een kus voordat hij samen met zijn vrienden weg loopt. Ik heb echt geluk met Josh. Dat hij zo lief voor me is en me een gevoel geeft dat ik wel belangrijk ben.
JE LEEST
Spaces Between Us - One Direction
FanfictionDeel 1: Locked Away - One Direction Deel 2: Spaces Between Us - One Direction