KURBAN GELİN/ hvvysf

6.1K 463 233
                                    

KİTABIN ADI : KURBAN GELİN 

KİTABIN YAZARI : hvvysf

KİTABIN TÜRÜ : ROMANTİZM

OKUNMA SAYISI : 1,7 M


ELEŞTİRMEN YORUMU


İnsanlara olan güvenimi yitirdim hükümsüzdür.

 insanlara olan güvenimi komşumuz Suluhi abinin vakti zamanında doğum günümde bana verdiği saksıdaki çiçeğin hint keneviri olduğunu öğrendiğim gün kaybettim.Suluhi abi hala tarımla uğraşıyor ve bu sefer hint keneviri yerine amerikan bonzaisi üretip arada stres atmak için origami yapıyor.

Bana gelince bu esrarlı gülüşümü,esrarengiz cool tavırlarımı ekmek arası suşi yememe ve yemekten sonra semizotlu sigaralar tüttürmeme borçluyum.

Bu arada hepinizi uranyum yeşili gözlerinizden öper,tek kaşımı kaldırmak suretiylen çarpık gülüşümle selamlıyorum.Göz rengi plutonyum sarısı olan okurlarım gücenmesin onların da gözlerinden öper olumlu anlamda başımı sallayarak selamlarım.

Genel klasik notumuzu eklemeyi unutmayalım.

Bu kitabın yazarına ve onun değerli okurunun şahsına yönelik hiç bir rencide edici hakaret edilmemiş,okuyucusunun tercihine saygı duyulmuştur.Bu kitabı okuyup bitirdikten sonra beyinlerindeki mitokondrilerde çekomastik tepkimelere bağlı  aromatik konsultif reaksiyonlar, enterovasküler tıkanıklıklar hisseden okuyucular Flah Tv deki Küstüm Shovu izleyerek tedavi olabilirler.

Bu kitabın yazımı sırasında tek bir zebra bile gırtlaklanmamış, tek bir hipopotamın kılına zarar gelmemiştir.Su aygırlarının cinsel tercihlerinden kati surette ben sorumlu değilim.Kuzey Korenin fırlattığı nükleer füzenin bizim evin bahçesine düşmesi de büyük bir terbiyesizlik olup,bunu birleşmiş milletler huzurunda kınıyorum.

Buradan Kuzey Kore devlet başkanı Kim UN Yonka, bizim kimimiz kimsemiz yok diye mi bize füze atıyorsunuz diyerek kelime oyunları yapmam tamamen uranyumlu yoğurt yememden kaynaklanmaktadır.

Gelelim bu canım kitabımızın eleştirisine

  Okuyanda her ne kadar bunu okuyacağıma ayet el kürsi okusaydım daha çok sevaba girerdim dedirtse de bende sempati yaratan,beyin cortlatan ,ölü yazarları hortlatan kitap ,ağızda hoş bir tat bıraksa da beyinde de koca bir boşluk bırakıyor.O boşluğa benim gibi sünger veya bitter çikolata koyarak boşluğu doldurabilirsiniz.Ben öyle yapıyorum.Niye?çünkü geri zekalıyım. Arko krem sürmeden ,tendürdiyot dökmeden,kafayı folyoyla sarmadan kesinlikle okunmamasını tavsiye ettiğim kitaba balıklama atlamayın çarpılırsınız.

içinde hiç bir erotik unsur bulunmamasına rağmen insanda sevişme isteği uyandıran kitap bize karadeniz yöresinden el sallasa da bizi kendimizi pakistanda bulmamızı sağlasa da biz yazarımızı yine de seviyoruz.Neden? çünkü gerizekalıyım. Annelerin evlatları töreye kurban gitmesin diye iki ters bir düz selanik usulü çelik yelek ördüğü,ev yapımı füzelerin havada uçuştuğu,ölenin arkasından tanrı günahlarını affetsin,amen denildiği bu kitapta Allah sizi inandırsın kendinizden çok şey bulacaksınız.Tüm kirli çamaşırlarınız,yediğiniz naneler kitabın içinde kabak gibi belirtilmiş.Hatta benim ilk okulda komşu kızına attığım parmağı bile yazmış.Nerden duyduysa artık.Okuyunca çok utandım ya ben.O yüzden kendinizle yüzleşmekten korkuyor,yüzsüz yüzsüz gezerim aga diyorsanız bu kitaptan uzak durun. Törenin kitabı asıl şimdi yazıldı.

Bildiğiniz tüm töre kitaplarını unutun.Bukkeleri,azatları silin.artık yeni bir tarzın şafağındayız.Bu kitap hala yazılıyor ve yazar aldığı gaza göre serisini çıkarmaya kararlı görünüyor.Gerçi wattpadde böyle kitaplar müstehaktır.Sonra da örtmenim ben sekiz kere elli beşi on sekiz buldum diyorsun sayın okuyucu.Bunlar hep az vitaminli arko sürmekten. 

WATTPAD KİTAPLARINA ELEŞTİRİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin