PERVANE / GÜLSEN KILIÇASLAN

2.9K 184 347
                                    

Efendim bu aralar ailecek o psikolog senin bu psikolog benim geziyoruz. Nedenine gelince babam beni geçen gün evimizin alttan ısıtmalı üstten soğutmalı banyosunda banyo terliğiyle konuşurken yakaladı. Daha önce de spor ayakkabısıyla konuşurken yakalamıştı ancak boşluğuna denk gelmiş olacak bişi dememişti. Bu sefer durumun ciddiyetine varmış olacak beni dosdoğru psikoloğa götürdü. Psikoloğun teşhisine göre wattpadde töre kitabı yazmazsa ölür hastalığına yakalanmışım. Bu amansız hastalığın pençesinde can çekişiyormuşum da haberim yokmuş a dostlar.

Oysa ben iç sesime vücut bulmak için banyo terliğini kullanıyordum. Bilinçaltıma da spor ayakkabısını uygun görmüştüm. Babam artık töre kitabı yazmama izin verdi. Berdeli bol olanlardan yazarsam daha kısa sürede iyileşirmişim. Doktor öyle söyledi.

Evet çikiloplarım , benim asi bonibonlarım sizin için değişik kurgular yazmaya devam ediyorum. Bu aralar zengin kız fakir oğlan, fakir kız zengin oğlan kurgularından sıkılmışsınızdır diye değişik bir kurgu okuyun diye fakir kız fakir oğlan kurgusu yazayım dedim. Fakirlikten yazamadım. Fakirliğin gözü kör olsun.insana bir fakir edebiyatı bile yazdırmıyor.oysa bu fakir edebiyatını en güzel zengin çocukları yapıyor. Evlerinin deniz gören balkonlarında, ayaklarını sahile doğru uzatıp ellerinde limonataları yanı başlarında hamburgerleriyle zengin kız fakir oğlan ya da töre romanlarını pek güzel yazıyorlar.gerçi bunların yazdıkları romanlarda en fakirin evinde bile duşakabin oğlanların altında da mutlaka bmw oluyor. Sanırım kendileri jakuzili evlerde oturdukları için duşakabini bir fakirlik göstergesi olarak görüyorlar. Oysa fakirlerin evinde plastik küvet olur. Benim çocukluğum banyo küvetinde geçti.

O kadar fakirdik ki evimizde çocuk odası olmadığı için babacığım küveti bana kiralamıştı. İlerde okuyup meslek sahibi olduğumda ödeyeyim diye 40 tane de boş senet imzalatmıştı. Fakirlik küvette geceleri uyurken gündüzleri banyo yapmaktır. Küvet edebiyatı adında bir tür edebiyat çeşidi çıkarmak istiyordum ama nasip olmadı.

Amcaoğlumun yazdığı " FAKİRLİĞİN ELLİ TONU" adlı kitabını kıskanıp ben de " RUHUMDAKİ FAKİRLİK" isminde kitap yazdım. Fakirlik komple ruhuma işlediği için yazarken sorun yaşamadım. Ama aranızda babasının artık kullanmadığı ferrarisi, eskidi diye garaja koyduğu lamborginisi olan varsa bana verebilir. Abi bizim ev hint okyanusunu görmediği için ailecek tarabyadan papua yenigineye taşınmaya karar verdik gelip bizim eve yerleşebilirsin diyen cömert okuyucularıma şimdiden teşekkür ederim.

Efendim sürekli zengin oğlanların arabalarının önüne atlayan kızların olduğu wattpad kitapları okuyan komşu kızı E-5 te ferrarisinin önüne atlayacağı bir zengin oğlan bulacağım derken az daha kötü yola düşüyordu. Neyse ki ailesi kamyoncunun tekiyle evlendirdi de kötü yola düşmekten kurtuldu. Onun adına çok mutluyum.

Efendim bildiğiniz üzere wattpad yazarlık amacından çok evine yeni bir koltuk takımı , 69 parça yemek takımı almak için kurgu yazıp yayınevlerine satan yazanlarla dolu. Nasılsa bu ergenler her şeyi okuyor diyip veriyorlar aksiyonu basıyorlar erotizmi . evde kocasının yanında pazen don giyip kocasında libido namına bir şey bırakmayanlar maşallah kurgularında erotizmde grinin elli tonuna rahmet okutuyorlar. Elisini geçmiş menapozdan gün almış bu badem bıyıklı ablaların kurgularının ilk iki bölümünde olaylar genelde otellerin ya da gece kulüplerinin loş izbe salonlarında geçiyor. Zaten pavyonda tanıştığı kızla 68. bölümde evlenip 84. Bölümde çocuk sahibi olan adamların kurgusunu genelde gözyaşlarıyla okuyorum.

Hele 28. Bölümde sevgilisinin kankisiyle içkili bir akşam sevişip 34. Bölümde tövbe edip namaza başlayıp hidayete eren kız kurgularında gözyaşlarım sel gibi akıyor. Bu kurguları okumadan önce ne olur ne olmaz diye evde peçete ve tuvalet kağıdı stoğu bulunduruyorum. Gerçi seviştiği gencin üvey teyzeninin komşusu çıkmasıyla şoka giren kız hikayesinde ağlamaktan gözyaşlarım kurudu. Yüzümü silecek peçete bulamayınca yüzümü mecburen evdeki hey girl dergisiyle kurulamıştım. Alnımda " justin bieber selena gomezi yine aldattı" yazısıyla bütün gün sokak sokak gezmiştim. Gelip geçenler sürekli yüzüme garip garip bakınca yüzüme nur indi sanmıştım. Ta ki cami tuvaletinde nal kadar yazıyı görene kadar . bu arada" justin bieberli cehennemi onsuz cennete tercih ederim " diye tweet atan kızlara selam olsun.

WATTPAD KİTAPLARINA ELEŞTİRİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin