WATPADDİN HAYDAR DÜMENLERİ

3.3K 271 378
                                    

efendim bendenizin arada böyle kamu spotu kıvamında eleştiri bölümleri oluyor.Eskiler bilirler.  kilosu 100 liradan bal satanlardan tutun da okul önlerinde üstünde robdöşambır elinde viski kadehi liseli badgirl kovalayan  kartlaşmış badboylara kadar eleştiri yelpazem gayet geniştir.Hatta kendi kendimin dedikodusunu yaptığım bile olmuştur o derece badboyumdur.

bu aralar İSLAMİYETTEN ÖNCE YAZILMIŞ ESERLER adında bir kütüphane kategorisi açtım.genelde erotik ve pornografik kurguları uyarı mahiyetinde ekliyorum.neden islamiyetten önce yazılmış eserler derseniz müslüman bir  Türk evladının  yazacağı türden şeyler olmadığından.

zira wattpad afedersiniz ama fazlasıyla boka sarmış durumda ( eski badboy ağzım.biraz mazur görün.)

televizyonda öpüşme sahnesi çıktığında anasının babasının yanında yüzünü elleriyle kapatan kızlar o akşam wattpadde resmen erotizm rüzgarları estiren bölümler yazıyor.arkadaş siz ananızın yanında cinsellik denilince safa yatıp şu  3 harfliler mi diye saf saf soran  bacılarsınız ne ara büyüdünüz de başımıza haydar dümen kesildiniz.

wattpadde içinde cinsellik olmayan kurgu yok. eyvallah dozunda koyulursa bir nebze de bu arkadaşlar olayları artık erotik film kıvamında alman pornosu tadında işlemeye başladılar.Hangi kurguyu açsam her bölümde bir yatak sahnesi.karakterlerin giyindiği sahne yok.prodüksiyon masrafı olmasın diye olaylar 4 metrekare evde bir odada geçiyor.

ve malesef bu erotik kurgular aslında wattpadde kız tavlama derdindeki erkeklere ,sapıklara davetiye çıkarıyor.bir zamanlar okul önlerinde kafada bir ton jöle elinde sigara, suratında anadan doğma çarpık gülüşle ( hiç bir cerrahın düzeltemeyeceği çarpıklıkta suratlar gördüm) kızları bekleyip laf atan tipler işin kolayını bulup wattpadde daldı.

betimleme denince traş köpüğü sanan kekolar okuma yazmayı tam sökmeden kurgular yazıp takipçi kasma derdine düştü.bunun  nasılsa 15 bin takipçisi olduğuna göre vardır bir numarası diyip onu takip eden her kıza asılan tipler bunlar.ve malesef üç beş de olsa ağlarına düşürüyorlar.

bazı kurguların üçüncü bölümünü göremiyorum ağır pornografiden ağır erotizmden .maşallah profile bakıyorum yaş 13 ama mübarek sanırsın yürüyen cinsel bilgiler ansiklopedisi .o kurgudan yazılanlar şifreli kanalların kırmızılı noktalı film senaryolarında yok.hangi ara öğrenip hangi ara kurgulayıp  yayınlıyorsunuz.

hadi pornocu badem bıyıklı ablaları geçtim.onlar bu işi sektöre dökmüş durumdalar.oturma takımlarını, mutfak eşyalarını size roman diye yutturdukları kurguları satarak yenileyip babalarınızın paralarıyla tatillerde mavi tura çıkıyorlar.hadi onlar bu işin çakalı kurdu olmuş, ergen okuyucu nasıl tava getirilip kıvama getirilir iyi biliyorlar da siz niye yaşınıza uygun yazmayıp yaşıtlarınızın beynini mahvediyorsunuz.

hayatı tanıma yaşınız bile gelmemişken henüz daha okulunuzu derslerinizi öğrenme zamanındayken bu aşk bu cinsellik merakı niye.neden kurgularınızın başrolleri hep kıran döken ve ezdiği kızları yataklara atan adamlar.neden  hemcinslerinizi ezik gösteren , zavallı gösteren kurgular yazıyorsunuz.

bakın erkeğin kadına yapmadığı en büyük kadın şiddetini kadınlar kadınlara  yapıyor.tapılası erkeklerin romanları yazılıp kadınların sıradanlaşması sağlanıyor.aliler vedatlar sedatlar mehmetler ve dahası.

okuyun hepsi hayata tutunamamış kadın ruhundan anlamayan kamyon şoföründen minibüs muavinden farksız tipler ama nedense romanlarını okuyup ahan da benim de böyle kocam olsun isterse 1 trilyon borcum olsun taksit yapar öderim zihniyetindesiniz.

wattpad amacından saptı.Burası birilerinin kendini yazar olarak geliştirmenin, yazarlığı öğrenmenin çok ötesine geçti.burası devletin yasakladığı sitelerin içeriklerin serbest şekilde okunup özümsendiği bir yer haline geldi.

gaylik lezbiyenlik insanın arkadaşının bacısıyla yatması aşk adı altında normalleştirilmeye çalışılıyor.bir toplum anca böyle yavaş yavaş dejenere edilir.yazık.

al sana wattpadde çok okunan kurgular

kucaktan kucağa

beni zevke getiren adam

bedenine köle

tamahkar

seksi bir kadının yapması gerekenler

emmim di kocam oldu

şimdi benimsin ( gay)

sentimental boy at ( gay)

eyvah kocamdan hamileyim

üvey abim

acımasız kocam

vb

ve bunların okunma sayısı 100 binlerce .oysa burada keşfedilmeyi bekleyen okunması  1000 lerde sürünen onlarca güzel kitap var.

wattpadd sırf laf olsun diye kendine yakın yazanlara ödül veren +18 lik yayınları bile silmeyecek kadar basiretsiz bir platform.

ve malesef bir de bunun ebeveyn yani anne baba kısmı var.evlatlarının yazdığı tek gecelik ilişkiye giren bir kızın badboyuyla yaşadığı aşkı anlatan kitabı savunanlar.benim evladım yazar olacak, kitabı basılacak onunla da eve cam balkon yapıcaz diye çemkiren ebeveynler.

bizim kız bu kadar cinsel sahneyi nereden öğrendi. kamasutranın piri taocu rahiplerde bile bu bilgi yok diye düşünmeyen,  kızının bu kadar erotik kurgu yazmasını gece kıçı açık yatmasına bağlayan beyin cerrahı anne babalar.

hadi wattpadin işine gelmiyor silmiyor bu müstehcen kurguları siz bari evlatlarınıza yazdırmayın.wattpadde yazar olunmaz.milyon kere söyledim.herkes burada bir iki kitaplık şöhrettir.benim mesaj kutum kitabı basılıp hala yayınevlerinden parasını alamamış unutulmuş bir köşeye atılmış yazarların mesajlarıyal dolu.

kabul edin buranın kaymağını bir elin parmakları sayısı kadar yazar yedi.ve sizler hala kurgum çok okunsun göze batsın dikkat çeksin diye boyunuzdan büyük erotik kurgular pornografik bölümler yazıyorsunuz.oysa bu sizi yazar da şöhret de yapmaz.

bitsin artık bu badboy muhabbeti.kurgunun tekinde badboy kıza bakıp fermuarını aşağıdan yukarıya doğru çekiyordu.saftirik kızımız bunu bir hoşlanma emaresi olarak görüp sanırım bana çıkma teklif edecek diye düşünüyordu.yeminlen sinirden klima kumandasıyla televizyonda  kanal değiştirmeye çalıştım.kanalı değiştirmeyince ayrı sinirlendim.( gerçi bizim köy fosurcada da benzer adetler yok değil.mesela bir oğlanın kıza bakıp  fermuarını bir kez açıp kapatması kıza senden hoşlanıyorum demek.iki kez fermuarı açıp kapatması sana çıkma teklif ediyorum demek.üç kez açıp kapatıyorsa hazırlan akşama istemeye gelicez demek.dört kez açıp kapatıyorsa benim fermuar yalama oldu senle alakası yok sorun sende değil bende demek.gerçi amcaoğlum bir kere yanlışlıkla köy kahvesine doğru  fermuarını açıp kapatınca baya olay olmuştu.bu her türlü ilişkiye açığım demek oluyormuş.hey gidi günler hey)

lafın özü silkin ve kendine gel Türk evladı.sen kurtuluş savaşında cepheye omzunda mermi taşırken sırtında yeni doğmuş bebesini taşıyan, düşman kurşunuyla esvabı kana boyanmış ninelerinin torunusun.

burda yalandan erkek karakterlere destansı aşklar yaşatan badem bıyklı ablaların soyundan değilsin.

silkin ve kendine gel.

özgün ol.özgün olamıyorsan düzgün ol. ( emreder gibi olmasın diye ünlem işareti yerine nokta koydum.yoksa dört nokta yan yana ,amuda kalkmış ünlem işaretini bulan dedenin torunuyum ben.)

WATTPAD KİTAPLARINA ELEŞTİRİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin