Ülkece zor günler geçiriyoruz ve zor bir sınavdan geçiyoruz.Türk milletinin gözbebeğigurur kaynağı olan ordumuz içine yerleştiği bazı vatan haini FETO yanlısı hatta onun tohumu olan şerefsiz subay ve komuta kademesi yüzünden lekelendi ve düşmanın bile yapamadığı darbeyi kendi içinde yedi.
Şimdi yeni baştan dizayn edilmekte ve bu sürecin sonu nereye varacak bilinmiyor.Uçacak pilotumuz komuta edecek subayımız bir elin parmakları kadar kaldı.Subaylar,hele ki pilotlar kolay yetişmiyor.Karpuz değil ki tarladan söküp alasın.Bir subayın yetişmesi ,tecrübe kazanması ömrünün yarısını alıyor.İnşallah Bu zor günleri atlatacağız.
Ben de eski bir pilot adayıydım ve 1997 senesinde zorla istifa ettirildim.BU konuda şaka yapmıyorum.Benim gibi pek çok subay adayı arkadaşım bu yapının içine çöreklenmiş virüsler yüzünden hayallerine veda etti.Allah büyük.Hesap günü geldi ve inşallah bunun hesabını her iki dünyada verecekler.
Ordumuza malesef bir darbeyi de buradaki bazı badem bıyıklı ablalar veriyor.Türk ordusunun subaylarını kendi kurgularına malzeme etmelerini sorun etmiyorum.Sorun bunu anlatış şekilleri ve subayları kaır kız düşkünü,seks manyağı,birbirinin bacısıyla yüz ayrı pozisyonda sevişebilen kişiler olarak göstermeleri.
Malesef bunu yapanların bir kısmı da sözde dini sebeplerden dolayı başını örten ancak kıçı açıkta kalan bazı hanım ablalar.Her kesime saygı duyarım ama göründüğü gibi yaşamayan , kendi evlatlarına okutmayacakları pislikleri başkalarının çocuklarına okutmakta sakınca görmeyen,edepten hayadan nasip almamış bu yazarların güzide eserlerinin eleştirisini sırayla paylaşacağım.
Benim kanalizasyon edebiyatı dediğim edebiyat türüne giren bu bol cinsellikli ,sert pornografik öğelerle dolu kurgular ,hormon seviyesi tavan yapmış,libido mağduru gençler arasında ağızlarından düden şelalesi gibi salyalar akan gençler tarafından rağbet görüyor.Görmesi normal.Porno izlemekten eskisi gibi zevk duymayanlar konulu porno olarak gördükleri bu hanım ablaların kurgularına saldırıyorlar.
Ve malesef Türk ordusunun fertlerini seks manyağı olarak gösteren bu kanalizasyon artıkları kapaklarına bir asker üniforması ,bir çift asker postalı konularak sözde saf bir asker kız aşkı kisvesine büründürülüyorlar.
Başkalarının evlatlarını bu fikirler ve kurgularla zehirleyenlere Allahtan haya ve edep nasip etmesini diliyorum.
Bu kurguya gelince.Güneydoğuda teröristlerle çatışan bir bordo bereli subay, üniversiteyi kazanan kızkardeşini evli subay arkadaşları dururken çapkın,sürekli eve kadın atan bir başka bordor bereli subay arkadaşına emanet ediyor.Sonra bu hanı kızla bu subay arkadaş arasında bol aksiyonlu aşırı ateşli bol pornografik bir aşk başlıyor.
KİTABIN ADI :AŞK NÖBETİ
KİTABIN YAZARI : aşkyakarmi
KİTABIN TÜRÜ : ROMANTİZM
OKUNMA SAYISI :17,9M
ELEŞTİRMEN YORUMU
hey genç şimdi elindeki kitabı yavaşça yere bırak ve başını ellerinin üstüne koy kitap okuma hakkına sahipsin.okuyacağın her cümle ilerde sana psikolojik sorunlar olarak geri dönebilir. yazar sevme hakkına sahipsin,sevdiğin yazar yoksa wattpad sana sevebileceğin bir yazar verecektir. evet siz okurların kanuni haklarını da okuduğuma göre başlayabiliriz demektir.
aşırı yoğun istek üzerine bu güzide şaheseri okuyup tanımak ,eleştirmek zorunda kaldım. sümerleri yazıyı bulduklarına bin pişman ettiren wattpad kitaplarını okudukça keşke hala duvar resimleri yapsaydık diyorum.öylesi daha az acı verirdi diye düşünmeden edemiyorum.