FANTASTİK GENÇLER AKADEMİSİ/ ADAMMAZOVSKİ

1.2K 89 89
                                    

efendim bu aralar işsizliğin diplerinde kulaç atıyorum. parasızlıktan nescafe kahve falı bakmaya başladım.Fal meraklısı bir millet olduğumuz için de işler fena gitmiyor. sana amazonda yol görünüyor diye salladığım müşterim  dedelerim sinoplu benim amazonda ne işim var diyip üç gündür arayıp duruyor, roberto carlos sana dünür gelecek dediğim kız iki gündür sevinçten uyuyamıyorum diye mesaj atmış. 

efendim morfin ve vitamin kurgusuna özenip esrar ve kokain adında kurgu yazdım ama gözü kör olasıca federaller anında eve baskın yapıp beni yaka paça mecidiyeköy narkotik şubeye götürdüler. Şahin ve Rıfkı komiserlerim beni uzun zamandır dikkatle takip ettiklerini söylediklerinde hafiften gururlandım.wattpadden takipçim olduklarını sandım ama meğer eve takip cihazı koyup beni uzaktan takip ediyorlarmış.Onlara portoriko mafyasıyla bir bağlantım olmadığını , breaking bad dizisindeki sahneleri evde kokain imal etmek için değil kürt böreği yapmak için izlediğimi o beyaz tozun da eroin değil pudra şekeri olduğunu yemin billah ederek anlattım.Gerçi başta ikna olmadılar ama onlara elceğizimle yaptığım hollanda mantarlı böreği yiyince ikna oldular. Şimdi polisiye bir kurgu yazdırmak için kendimi nezarethaneye attırmayı düşünüyorum.Olabildiğince çok gözlem yapıp detay çalışması yapmayı planlıyorum. Gerçi şahin komiserim sorgu sahnelerinin gerçekçi olması için genelde elektrikli cop kullandıklarını söylediğinde hafiften tırsmadım değil. edebiyat için canım feda.

uzun zamandır fantastik eser yazmıyorum.ortalık harry potter ya da yüzüklerin efendisi çakmalarından geçilmediği için benim güzide eserlerim malesef üst taraflara çıkamıyor.wattpad sağolsun eserlerimi tutunamayanlar etiketi altında kategorize ettiğinden beri piskolojim harry potter kıvamında.

ama yılmadan siz çikiloplarım ,bonibonlarım için fantastik eserler yazmaya fantastik dünyanın kapılarını size ardına kadar açmaya devam ediyorum.

öncelikle bu eser orjinal olup abi buradaki bölüm falanca kurguyu andırıyor şu bölüm filanca kurguda da geçiyor sanki diyip mikemmel ötesi eserime bok atmayın efendim.fantastik töre dalında bir gün nobel alacağıma kesin gözüyle bakıyorum.

FANTASTİK GENÇLER AKADEMİSİ

alarmın sesiyle uyanmıştım.rüyamda jenifer lopezle kahve içip ,dertleşiyor arada justin bieberin dedikodusunu yapıyorduk.kalkıp giyindim ve aşağıya indim.Bugün benim 18. yaş günümdü. wattyde her 18. yaşına basanın fantastik varlık olduğunu bildiğimden acep kurtkız mı olduğumu yoksa vampirlerden mi geldiğimi öğrenmek için sabırsızlanıyordum.eğer kayıp tanrıça olduğumu öğrenirsem konu komşuya lokma dökeceğim diye adak bile adamıştım.annem ve babam kahvaltı masasındaydı.onların aşkına oldum olası hayranlık duymuşumdur. hemen masaya oturup tabağımdaki peyniri tırtıklamaya başladım.zira kahvaltı masasında peynir tırtıklamak watty aleminin olmazsa olmazıydı.hatta kahvaltı masasında anne babasını dikizleyen watty kızı gibi annemle babamın birbirlerine bakışmalarını izledim.ama ikisinin de keyfi yok gibiydi.babacım önündeki tabağa çiftlikbanka tüm servetini kaybetmiş sığırzedeler  gibi bakarken annem ise sevdiği adam görümcesine kaçmış elti gibi babama bakıyordu.

- ne oldu annecim babacım.neden canınız sıkkın.Kötü bir şeyler mi oldu?

Babam irkilip gözlerini önce bana sonra anneme dikmişti.ikisi de kötü haberi nasıl vereceklerini bilmezmiş gibi bir süre birbirlerine bakmışlardı.Sonunda anemin çimdiğiyle kendine gelen babam acı haberi vermişti.

-kezbansu kızım.bunu nasıl söyleyeceğimi bilmiyorum. bak kezbansu bugün bu mektubu aldık.aslında bugün senin 18.yaş günün olduğu için sana zaten gerçeği söyleyecektik. 

Çok heyecanlanmıştım kalbim yerinden çıkacak gibiydi.

-ay hadi inşallah yoksa benim büyülü güçlerim bugün mü ortaya çıkıyor.kesin vampirlerden geliyor soyumuz.gerçi ben kurtkıza da fitim ya.

WATTPAD KİTAPLARINA ELEŞTİRİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin